יוסי מנעולים 24 שעות

מתחייבים להגיע בשיא המהירות

24/7 שיחת חירום

050-575-7888

לחץ לחיוג - 050-5757-888

שירות לאחר אובדן מפתחות

פורץ מנעולים, פורץ דלתות, פורץ רכבים, החלפת מנעולים

שימו את הביטחון האישי שלכם בידיים מקצועיות

נאבד לי המפתח לבית נאבדו לי המפתחות police-tag
050-5757-888

נאבד לי המפתח לבית

השבוע התקשר אליי לקוח על סף היסטריה ״נאבד לי המפתח לבית״ הוא זעק. היה זה במוצאי שבת בסביבות השעה עשר בלילה, לא הזמן הכי נוח לאבד מפתחות של הבית. במיוחד בהתחשב בעובדה שהלקוח היה בלחץ בעקבות איזה אירוע שהוא ממהר אליו. שאלתי האם ישנו צרור נוסף שאותו אפשר לשכפל ותשובתו הייתה ״לא!״. אל תדאג אמרתי, אני כבר בדרך. כאשר אובד צרור המפתחות של הבית זה תמיד מצב לא נעים; אתם עומדים מול דלת הכניסה של הבית ללא יכולת להיכנס פנימה. אז מה עושים במקרה כזה?

אבדו לי המפתחות של הבית - מה עושים?

אם גם לכם אבדו המפתחות של הבית, מנעולן או כמו שאומרים פורץ דלתות הוא איש המקצוע היחידי שיכול לעזור לכם. ישנם סוגים שונים של דלתות, או יותר משמעותי סוגים שונים של מנעולים. מנעולן מקצועי מכיר את המנעולים השונים ויודע כיצד לפרוץ אותם ולאפשר לכם להיכנס הביתה. אך כמובן שבטרם פורצים מנעול יש לבדוק את האפשרות של שכפול המפתחות מתוך הצרור של אחד מבני המשפחה האחרים. במידה ואין עוד מפתח אותו ניתן לשכפל (כבר היו מקרים), יש לפרוץ את דלת הכניסה.

מנעולן מקצועי מבצע פריצה כירורגית מבלי לגרום נזק לדלת הכניסה או שאר נזקים מיותרים. כמובן שבטרם הפריצה המנעולן חייב לוודא שמי שהתקשר אליו וטען ״אבדו לי המפתחות של הבית״, הוא אכן בעל הנכס. זהו סטנדרט מקצועי שכל מנעולן חייב ליישם. בסופו של דבר זה נועד להגן על הבית שלכם ולמנוע מפורצים לנצל את תמימותו של המנעולן.
פריצת הדלת מאפשרת לכם להיכנס הביתה אך זה לא מסתיים בזאת. המנעולן צריך להחליף את הצילינדר על מנת להתאים עבורכם מפתח חדש. שימו לב שהמנעולן מביא לכם צילינדר עם מפתחות הכל חדש מהקופסה.

אבדו לי המפתחות של הבית - האם אפשר למנוע?

כל אחד מאיתנו יכול לעמוד במצב בו הוא מאבד את המפתחות, גם האנשים המסודרים ביותר עלולים בהיסח הדעת לאבד את המפתחות. טיפ קטן שאפשר לתת לכם לגבי מניעה הוא לעולם לא להפריד את מפתחות הבית ממפתחות הרכב למה? אם אתם במקום מסוים וצריכים לחזור הביתה, ברור שלא תשכחו שם את מפתחות הרכב. אך אם מפתחות הבית בצרור נפרד יש בהחלט סיכוי שהוא ישכח.
כמו כן חשוב לקחת בחשבון שמפתחות הבית יאבדו באיזו סיטואציה, אפילו אם אתם בטוחים שלכם זה לא יקרה. לכל מקרה שלא יבוא, הכינו מראש טלפון של מנעולן המעניק שירות 24/7 (שמרו בזיכרון הטלפון). כך תהיו בטוחים שיהיה מישהו שיענה לזעקת ״נאבד לי המפתח לבית״ שיכולה להגיע ב - 4 לפנות בוקר. כמו כן תדאגו שתמיד יהיה צרור נוסף שאותו ניתן להשיג בעת הצורך. שכפול מפתחות תמיד יהיה יותר זול מאשר פריצת דלת והחלפת צילינדר.