יוסי מנעולים 24 שעות

מתחייבים להגיע בשיא המהירות

24/7 שיחת חירום

050-575-7888

לחץ לחיוג - 050-5757-888

החלפת צילינדר לדלת

החלפת צילינדר לדלת פלדלת, החלפת צילינדר לדלת כניסה

שימו את הביטחון האישי שלכם בידיים מקצועיות

החלפת צילינדר לדלת החלפת צילינדר לדלת פלדלת police-tag
050-5757-888

מתי נזדקק להחלפת צילינדר לדלת?

כאשר יש לכם בעיה בפתיחת הדלת אתם מחפשים אחר פורץ דלתות (מנעולן) בשביל לפרוץ אותה ולאחר מכן להחליף את המנעול. אנשים רבים מתבלבלים בין החלפת מנעול לבין החלפת צילינדר לדלת. ברוב המקרים כאשר אנשים מדברים על החלפת מנעול הם בעצם צריכים החלפת צילינדר לדלת ולא יותר, בדרך כלל צילינדר לדלת הכניסה אך בהחלט יכול להיות צילינדר של דלתות אחרות. אבל מהו בעצם ההבדל בין החלפת מנעול לבין החלפת צילינדר?

המונח החלפת מנעול מתייחס להחלפת כל המנעול על כל חלקיו השונים; הצילינדר הוא רק חלק מסוים בתוך המנעול ובדרך כלל ניתן להסתפק בהחלפת צילינדר לדלת. הצילינדר הוא בעצם ה״קומבינציה״ של המנעול והמפתח הוא זה שיודע איך לפתוח את ה״קומבינציה״.

מתי צריכים החלפת צילינדר לדלת כניסה

במקרים רבים עליכם לפנות למנעולן ולהזמין החלפת צילינדר; להלן כמה דוגמאות למקרים שכאלו:
מגורים בדירה שכורה - נכנסתם לדירה שכורה וברור שלפניכם היו שם דיירים אחרים עם אותו המפתח. אינכם מכירים את הדיירים ואינכם רוצים לקחת שום סיכון! לא ניתן לישון בשקט כאשר ישנם אנשים זרים המסתובבים עם המפתחות לדירתכם. במקרה שכזה הזמינו החלפת צילינדר לדלת כניסה ותוכלו לישון בשקט; לאחר החלפת צילינדר לא ניתן להשתמש במפתחות הישנים. באופן דומה יש להחליף כאשר רוכשים בית.

תקלות ובלאי - במקרים רבים ישנה תקלה בצילינדר והוא אינו עובד כראוי. בדרך כלל תקלות כאלו מתחילות בתפקוד לקוי של המנעול ומסתיימות בהשבתה מוחלטת. במקרים שכאלו יש לתקן בהקדם האפשרי. אני תמיד אומר, כאשר משהו אינו כשורה ואתם צריכים להתאמץ לפתוח את הדלת, יש להזמין מנעולן באופן מיידי על מנת להימנע ממצב שבו לא תוכלו בכלל לפתוח את הדלת.

איבוד מפתח - אם איבדתם את מפתחות הבית ואין לכם שום מפתח רזרבי אז תצטרכו להזמין מנעולן לפריצת דלת ולאחר מכן להחליף את הצילינדר. אך גם אם יש לכם מפתח רזרבי מומלץ להחליף את הצילינדר על מנת להיות שקטים, אתם הרי לא יודעים מי מצא את המפתח.

החלפת צילינדר היא גם הזדמנות לשדרג את כל מנגנון הנעילה, הרי בסופו של דבר הצילינדר הוא לב ליבו של המנעול. מומלץ מאוד לשדרג את הצילינדר אחת לכמה שנים בהתאם למוצרים החדשים אשר זמינים בשוק, אפילו אם הצילינדר הישן עדיין תקין. הסיבה לכך היא שהפורצים תמיד משתכללים ובהתאם לכך היצרנים מפתחים צילינדרים ומנעולים עמידים יותר. מחיר העבודה להחלפת צילינדר לדלת הוא נמוך מאוד ומומלץ לעשות זאת למען הביטחון האישי שלכם.

ברוב המקרים אנשים מזמינים החלפת צילינדר לדלת הכניסה, הסיבה לכך היא שזה המנעול החושב ביותר וזה אשר נעשה בו שימוש שוטף; אך גם מנעולים אחרים בבית ובגינה עלולים להיזדקק להחלפת צילינדרים.

החלפת צילינדר עושים רק אצל מנעולן מוסמך ואמין, כזה בעל אישור ממשטרת ישראל, רק עליו אתם יכולים לסמוך. כאשר אתם צריכים החלפת צילינדר לדלת, יוסי מנעולים הוא איש המקצוע שלכם. יוסי מנעולים מעניק שירות 24 שעות ביממה ובכל ימות השבוע. במידה ואתם זקוקים להחלפת צילינדר בתל אביב כנסו ללינק - החלפת צילינדר בתל אביב