יוסי מנעולים 24 שעות

שירות התקנת מגני אצבעות לדלתות

24/7 שיחת חירום

לחץ לחיוג -

מגן אצבעות לדלת

מגיני אצבעות לילדים, מגיני אצבעות הולנדים, מגן אצבעות שקוף

שימו את הביטחון האישי שלכם בידיים מקצועיות

מגן אצבעות לדלת מגן אצבעות שקוף police-tag

מהו מגן אצבעות לדלת?

מגן אצבעות לדלת הוא פטנט הנועד למנוע מילדים להכניס את אצבעותיהן העדינות לאותו המרווח שבין הדלת למשקוף. מגן האצבעות פשוט נכנס ברווח שבין הדלת למשקוף, הוא מונע מהילדים לדחוף לשם את אצבעותיהם אך יחד עם זאת אינו משבש את פעולת הדלת - אתם יכולים לפתוח את הדלת לזווית של 90 מעלות, או יותר) ללא שום הפרעה ולדעת שילדיכם בטוחים. מגן אצבעות לילד הוא דבר מומלץ למי שיש לו ילדים בבית והוא אפילו נמצא בדרישות של משרד החינוך אשר נועדו להבטיח את בטיחות הילדים בבתי הספר.

הבטיחות היא אחד הדברים הכי חשובים בבית כאשר יש לנו ילדים קטנים. הילדים מטבעם מגלים תמיד סקרנות גדולה מאוד, זוהי הדרך שלהם ללמוד על העולם. וכך הם לומדים וחוקרים את העולם בעזרת השימוש בחושים השונים: ראייה, שמיעה, מישוש וטעם; הילדים נוגעים בכל דבר ונוטים לדחוף את האצבעות שלהם גם למקומות מסוכנים. אחת הסכנות הנפוצות בבתים פרטיים עם ילדים הם המקרים בהם ילדים מכניסים את אצבעותיהם לרווח בין הדלת למשקוף, דבר אשר גורם למעיכת האצבע בעת פתיחת הדלת. עלינו ההורים מוטלת האחריות להסביר לילדים את הסכנות ולשים לב שהם אינם עושים זאת כאשר אנו פותחים את הדלת. אך גם ההורים לעתים עלולים לעשות דברים מבלי לשים לב. אז מה הפתרון? הפתרון למי שרוצה לשמור על ילדיו מפני סכנה זו הוא שימוש במגן אצבעות לדלת.

ישנם סוגים שונים של מגני אצבעות לדלתות ובדרך כלל הם ניתנים להתקנה עצמית. במקרים רבים הם מותקנים בעזרת דבק דו צדדי וכך צד אחד נאחז בדלת וצד שני במשקוף, אך ניתן להשתמש גם בברגים. זהו מוצר פשוט יחסית ועלויותיו נמוכות, בעיקר בהשוואה לערך הרב שהוא נותן לכם מכיוון שלבטיחות ילדיכם אין מחיר. אם בטיחות ילדיכם חשובה לכם מומלץ להתייעץ עם מנעולן על מנת להתאים את מגן האצבעות לילדים לצרכים ולדלתות שלכם. כמו כן ניתן להשיגו בצבעים שונים על מנת להתאימו לעיצוב הבית. השקעה קטנה במגן אצבעות לילדים תעניק לכם שקט נפשי.
במידה ואתם נזקקים למנעולן בכדי שיתקין לכם את מגן האצבעות לדלת כנסו ללינק - מנעולן