יוסי מנעולים 24 שעות

מתחייבים להגיע בשיא המהירות

24/7 שיחת חירום

050-575-7888

לחיוג - 050-5757-888

מנעולן באור יהודה תוך 20 דקות

פורץ דלתות, פורץ רכבים, פורץ מנעולים, החלפת מנעולים

שימו את הביטחון האישי שלכם בידיים מקצועיות

מנעולן באור יהודה מנעולן מומלץ באור יהודה police-tag
שירות ייעוץ חינם

מנעולן באור יהודה, מתי נזדקק לו?

תמיד חשוב שיהיה לכם מספר טלפון זמין של מנעולן באור יהודה. אתם אף פעם לא יודעים לאיזה שירות תזדקקו ובאיזה שעה או יום זה יקרה. פעם זה פורץ רכבים באור יהודה כאשר אתם מוצאים את עצמכם מול תקלה לא ברורה שאינה מאפשרת לכם לפתוח את דלת תא המטען. פעם אחרת זה פורץ דלתות באור יהודה אשר יסייע לכם להיכנס הביתה כאשר איבדתם את המפתחות. אבל מה באמת חשוב כאשר מחפשים מנעולן באור יהודה?
להלן כמה דברים שיש לשים אליהם לב: פורץ מנעולים באור יהודה באישור המשטרה – פריצת מנעולים היא נושא רגיש. מנעולן באור יהודה יודע איך לפרוץ דלתות של בתים ורכבים ותמיד מדובר בנושא רגיש. חשוב מאוד שהמנעולן לא ינצל את כישוריו למטרות פלילות וחשוב שאחרים לא ינצלו את המנעולן. מסיבה זו כאשר מזמינים פורץ דלתות באור יהודה על מנת לפרוץ לנכס או צריך הוכחות שאתם אכן בעלי הנכס. חשוב תמיד לעבוד עם מנעולן בעל אישור עסק מטעם משטרת ישראל.

שירות 7\24 – זמינות השירות של פורץ דלתות באור יהודה (או פורץ רכבים באור יהודה) היא דבר קריטי. אולי זה איזה חוק מרפי אבל נראה שתמיד הבעיות צצות ברגע הכי לא מתאים. זה יכול להיות כאשר אתם חוזרים מאוחר בלילה ורק רוצים לישון ופתאום מגלים שבארבע בבוקר אתם לא יכולים להיכנס הביתה.... לכו תחפשו מנעולן בשעה הזו. מסיבה זו חשוב שתצטיידו מראש במספר טלפון של מנעולן באור יהודה המעניק שירות 24 שעות ביממה.

מנעולן מוסמך – כאשר אתם מחפשים פורץ מנעולים באור יהודה אתם חייבים מנעולן מוסמך ולא לעבוד עם חאפרים. תחום המנעולנות הוא תחום אשר לומדים בצורה מסודרת על מנת להכיר את כל סוגי המנעולים והשיטות לפרוץ אותם. מי שלא מכיר היטב את הנושא פשוט יגרום לכם יותר נזק, גם למנגנון וגם לדלת עצמה. אם מדובר בצורך של פורץ רכבים באור יהודה אז אדרבא ואדרבא; מנגנוני הנעילה של הרכבים רק הופכים להיות יותר ויותר מורכבים וקצב השינוי הוא מהיר. חייבים לעבוד עם מנעולן מוסמך אשר למד את הנושא ומקפיד ללכת להשתלמויות מקצועיות.

שירותים נוספים של מנעולן באור יהודה

כאשר אנו שומעים על החבר או השכן שאיבד את מפתחות הבית או הרכב, או שחזר הביתה בלילה ולא הצליח לפתוח את הדלת אנו מייד מנסים לשכנע את עצמינו שלי זה לא יקרה… ברור שאף אחד לא רוצה להיקלע לסיטואציות שכאלו אבל חשוב להיות ריאליים. זה עלול לקרות לכל אחד מאיתנו, בנסיבות שונות, וחשוב שנהיה מוכנים עם מנעולן באור יהודה אשר יתקן לנו את הבעיה.

באילו נסיבות נזקק לשירותיו של מנעולן באור יהודה, להלן כמה דוגמאות:

דוגמת האיש שמאבד הכל - ישנם אנשים אשר מתנהלים בצורה מפוזרת ותמיד מאבדים דברים. מנעולן באור יהודה אמנם לא יכול לעזור לכם להשתנות, אך באותם הרגעים שתאבדו את המפתחות או שתנעלו את הרכב עם המפתחות בפנים, מנעולן באור יהודה יכול לחלץ אתכם. אם אינכם יכולים להיכנס לרכב או לביתכם, המנעולן יגיע בהקדם האפשרי ויפתור עבורכם את הבעיה. האדם המפוזר שמאבד הכל עלול לאבד את צרור המפתחות ואז הבעיה היא כפולה, אין לו איך להיכנס הביתה ואין לו איך להיכנס לרכב. במקרה זה יש להתקשר למנעולן באור יהודה ולקבל פתרון. לפעמים צריך להחליף צילינדר ולפעמים ניתן לבצע שחזור מפתחות, למשל במקרים בהם ישנו צילינדר עם בקרת שכפול.

מעבר לדירה שכורה - כאשר דיירים נכנסים לגור בדירה שכורה הם מקבלים מפתחות מבעל הבית. בעל הנכס אינו טורח להחליף צילינדר בכל פעם שמתחלפים הדיירים. המשמעות של זה מבחינתכם היא שישנם דיירים קודמים אשר להם היה את המפתח בעבר. זהו בדיוק אותו המפתח ויתכן שהם מחזיקים בהעתק של המפתח. איך תוכלו לישון בשקט כאשר אתם יודעים שלאנשים זרים אולי יש את המפתחות לביתכם? במצב שכזה לא לוקחים סיכונים, מתקשרים למנעולן באור יהודה ומזמינים החלפת צילינדר. זה לא יקר וזה יאפשר לכם לישון ללא דאגות.

מנעולן באור יהודה לתוספת ביטחון - אם מותקנת אצלכם דלת עם מנעול מיושן הגיע הזמן לעשות משהו בנידון. מנעולים ישנים הם קלים לפריצה ולא כדאי להישאר מאחור בתחום הזה - אתם רק עושים חיים קלים לגנבים. שיטות הפריצה השתכללו והגנבים יכולים לפרוץ בקלות מנעולים מיושנים. התקשרו למנעולן באור יהודה והזמינו שירות של התקנת צילינדר נגד פריצה שקטה ו/או מנעול כספת עליון. אלו הם פתרונות אשר יעניקו לכם תוספת ביטחון.

מנעולן באור יהודה - יוסי המנעולן

אם אמרתם מנעולן באור יהודה, אמרתם יוסי המנעולן. יוסי הוא מנעולן מוסמך אשר יכול להעניק לכם את כל שירותי המנעולנות אשר אתם עשויים להזדקק להם. יוסי מעניק שירותי מנעולנות לתושבי אור יהודה והסביבה באמינות ואחריות. כאן תוכלו לקבל שירותים לבית, לרכב ולעסק. יוסי מעניק שירות ללקוחותיו 24 שעות ביממה לכל מקרה חירום. צריכים שירות? התקשרו עכשיו ליוסי מנעולים.

בחירה לא נכונה של מנעולן באור יהודה

כאשר מחפשים מנעולן באור יהודה אני תמיד מזכיר את הנקודות החשובות - יש לבחור מנעולן בעל תעודת יושר, מנעולן שיש לו תעודת מנעולן המעידה על לימודים וכמובן מנעולן בעל ניסיון. הפעם ברצוני לשים את הדגש על הבעיות והסכנות שיש בבחירה לא נכונה של מנעולן.

הבעיות אשר עלולות להתעורר עלולות לגרום לכם למפח נפש, כאב ראש וגם לעלות לכם ביוקר. יתכנו עוקצים רבים, התקנות חובבניות, הפקעות מחירים ועוד.

הבעיות והסכנות

מוצרים באיכות נמוכה - כאשר אתם מזמינים מנעולן באור יהודה לבצע התקנה אתם משלמים לו עבור העבודה ועבור הציוד שהוא מתקין. כמובן שאתם מצפים לקבל ציוד איכותי ועמיד ואתם גם מוכנים לשלם את מה שנדרש על מנת שיתקינו לכם ציוד של מותגים אמינים ואיכותיים. אך קיימים עוקצים שונים בהם תשלמו ביוקר על ציוד איכותי אך בפועל יתקינו לכם רכיבים זולים אשר צפויים להתקלקל מהר ובטח שלא יעצרו את הגנבים. כדאי תמיד שתראו את המוצרים באריזתם המקורית ותוודאו שזהו היצרן והדגם שעליו סוכם.

נזק טכני - כאשר מנעולן באור יהודה מעניק לכם שירות אתם מצפים שהכול יעבור בשלום ולא יגרמו נזקים טכניים. למשל לא תרצו להזמין שירות של קיצור דלתות באור יהודה אשר יסתיים בהתקנה מחודשת של הדלת בצורה עקומה ולא מכוונת אשר תפגע בתפקוד הדלת. או אם מדובר בפורץ רכבים לא תרצו שהעבודה תסתיים בדלת מעוקמת. לכן חייבים לבחור במנעולן מוסמך אשר באמת יודע מה הוא עושה.

הפקעת מחירים - בעת בחירת מנעולן באור יהודה יש להיזהר מהפקעת מחירים. למשל במקרים רבים בהם אתם בלחץ ונזקקים לשירות דחוף, כמו למשל פריצת רכב, מישהו יכול לנצל זאת ולגבות מחירים גבוהים מהמקובל. לכן חשוב לבצע השוואות מחירים או לבדוק מחירון מנעולן באינטרנט על מנת להימנע מכך.

אחריות על העבודה - קרה לכם פעם שמישהו הגיע הביתה לתקן משהו ולמחרת זה התקלקל עוד הפעם? כמובן שאתם רוצים להימנע ממצבים כאלו, או לפחות לקבל אחריות אשר תיתן לכם כתובת לפנות אליה במידה ומשהו השתבש. מנעולן באור יהודה אשר יודע מה הוא עושה לא מפחד להעניק אחריות על התיקונים וההתקנות שהוא עושה.

נזקים אסתטיים - דיברנו קודם על נזקים טכניים שעלולים להתרחש, אך כאשר אתם מזמינים מנעולן באור יהודה תרצו גם להימנע מנזקים אסתטיים אשר יכולים להיגרם. אתם לא רוצים שמישהו יתקן לכם את הדלת אבל ישאיר אותה עם שריטות, סימני חבטות או כל דבר אשר פוגע במראה הדלת. בחירה במנעולן מוסמך ומנוסה תמנע בעיות שכאלו.

ניצול לרעה של האמון - כאשר אתם מזמינים הביתה מנעולן באור יהודה אתם נותנים בו אמון ומצפים שיעשה את עבודתו נאמנה ולא ינסה לעקוץ אתכם בשום דרך. ישנם אינספור דרכים להפר את האמון, החל מלמכור לכם שירותים שאינכם זקוקים להם ועד העברת מידע ומפתחות לעברייני רכוש. זוהי אחת הסיבות העיקריות מדוע עובדים אך ורק עם מנעולן בעל תעודת יושר.

שמירה על דיסקרטיות - עבודה של מנעולן באור יהודה היא עבודה רגישה מאוד ואתם מצפים ממנו לשמור על הדיסקרטיות. אם למשל אתם נזקקים לשירות עבור הכספת שיש לכם בעסק, לא תרצו שהמנעולן ישתף מידע עם גורמים אחרים. אינכם רוצים שידעו שיש לכם כספת כי זה עלול למשוך גנבים, לא תרצו שידעו היכן היא ממוקמת כי זה יעשה להם את החיים קלים. לא תרצו שידעו איזה סוג כספת בגלל שזה עשוי לסייע לגנבים להתכונן בצורה טובה יותר לפריצה. ולבסוף לא תרצו שאף אחד ידע מהי תכולת הכספת ויש יותר מסיבה אחת למה. לכם אתם צריכים מנעולן באור יהודה אשר שומר על הדיסקרטיות שלכם.

זמן עבודה ממושך - מנעולן שלמד את המקצוע ושיש לו ניסיון יודע איך לפתור בעיות מהר. למעשה זה מתחיל מזיהוי הבעיה. אם למשל אינכם יכולים לפתוח את הדלת, הניסיון יאפשר למנעולן לזהות מהר מהי בדיוק הסיבה לכך (למשל האם זו בעיה בצילינדר או בעיה במנגנון) וגם להעניק פתרון מהיר. ישנים מצבים, בעיקר כאשר מדובר בשירותי פריצה, בהם תרצו שהעבודה תסתיים במהירות.

מחפשים מנעולן באור יהודה שאפשר לסמוך עליו? פנו עכשיו ליוסי המנעולן. יוסי הוא מנעולן מוסמך, ישר ואמין עם הרבה ניסיון.

לחץ לחיוג - 7 / 24

מנעולן מומלץ באור יהודה

אם עברתם דירה ואתם נזקקים להחלפת צילינדר, אם נתקעה לכם הלשונית של הדלת, או כל בעיה אחרת בתחום המנעולנות - כדאי שתפנו למנעולן מומלץ באור יהודה על מנת שיתקן את הבעיה. לא כדאי לקחת כל אחד לבצע עבודות מנעולנות, מי שלא הוסמך לכך עלול לגרום נזקים מיותרים שלתקן אותם יעלה לכם ביוקר.

מומלץ לשאול חברים ומכרים המלצות מנעולן באור יהודה, אם לא קיבלתם המלצות (וגם אם כן), חשוב שתוודאו כמה דברים בסיסיים לפני שתזמינו את איש המקצוע.

דבר ראשון - לוודא שמדובר במנעולן מוסמך. יש לוודא שיש לו תעודת מנעולן.

דבר שני - לוודא שיש תעודת יושר מטעם משטרת ישראל על מנת שתוכלו להיות בטוחים שמדובר באדם ישר.

דבר שלישי - רצוי מאוד שזה יהיה מנעולן בעל ניסיון רב בתחום. הניסיון יבטיח לכם עבודה באיכות גבוהה.

המלצות מנעולן באור יהודה

אם אין לכם מנעולן מומלץ באור יהודה, עליכם לחפש מנעולן ולוודא ששלושת התנאים שהזכרנו מתקיימים. תוכלו בקלות לחפש מנעולן בגוגל, פשוט הריצו את החיפוש ’מנעולן באור יהודה‘ ותקבלו תוצאות שונות. עליכם לסנן את התוצאות ולבחור את הטוב ביותר. אנו בדרך כלל נוהגים להתרשם על פי אתר האינטרנט, ככה עובדת הפסיכולוגיה האנושית. אך תהיו הגיוניים ובחרו את המנעולן על פי כישוריו וניסיונו ולא על פי הכישרון והניסיון של מעצב האתרים שלו.

מנעולן מומלץ באור יהודה - רשימת השירותים

מנעולן באור יהודה יכול לספק לכם שירותים רבים הכוללים: פריצת דלת כניסה; פריצת דלתות פנים; תיקון דלתות פנדור; תיקון דלתות פלדלת; תיקון דלתות מכל הסוגים; פריצת רכבים באור יהודה; פריצת דלת טרוקה; התקנת מנעול מגנטי; תיקון לשונית תקועה; חילוץ מפתח שבור; פריצת תא מטען; החלפת צילינדר; התקנת מנעול כספת איטלקי; התקנת ידיות בהלה; התקנת מחזיר שמן לדלת ועוד שירותים נוספים.

השירותים פונים אל כל סוגי הלקוחות : שירותי מנעולנות לבית; שירותי מנעולנות לבניינים משותפים; מנעולן רכב; מנעולן לעסק, מנעולן למוסדות חינוך; מנעולן למפעלים ותעשייה.

המלצות מנעולן באור יהודה - מנעולן 24/7

אחד הדברים החשובים כאשר מחפשים מנעולן באור יהודה הוא לעבוד עם מנעולן 24/7, כלומר מנעולן מומלץ באור יהודה המספק שירותים 24 שעות ביממה ובכל ימות השנה. לא הכנסנו את זה ברשימת התנאים הבסיסיים אשר הזכרנו למעלה, אך זהו צעד מתבקש. עליכם להבין שתקלות, כמו מנעול שהתקלקל ואינו מאפשר לכם לפתוח את דלת הכניסה, או תקלות בעלות אופי דומה ברכב, דורשות טיפול מיידי. אם יש לכם בעיה אשר מונעת מכם להיכנס לדירתכם ביום שישי בלילה, בוודאי שלא יעלה על הדעת שתחכו ליום ראשון. לכן אתם חייבים מנעולן אשר זמין בכל שעות היממה.

יוסי מנעולן מומלץ באור יהודה

אם אתם נזקקים לעבודות פריצה, תיקון או התקנה של דלתות או מנעולים אל תחפשו הרפתקאות שעלולות לעלות לכם ביוקר. פנו אל מנעולן בעל תעודת הסמכה, אישור מטעם משטרת ישראל - פנו אל יוסי שלום המנעולן.

יוסי תמיד עומד לשירותכם ומעניק שירות מקצועי ואדיב. יוסי מבין שאתם עלולים להזדקק לשירותיו גם באמצע הלילה או בסופי השבוע ולכן הוא זמין 24 שעות ביממה ומוכן לתת שירות בכל מקום שצריך.

אם תחפשו המלצות מנעולן באור יהודה, סביר להניח שימליצו לכם על יוסי. לא רק שהוא מעניק שירות מקצועי ומבצע עבודה איכותית, אצל יוסי תקבלו גם מחירים משתלמים ותחרותיים.

אז למה אתם מחכים, אל תזניחו את הטיפול בבעיות, התקשרו עכשיו ליוסי שלום ותיהנו משירותיו המומלצים. התקשרו עכשיו 050-5757888

מנעולן באור יהודה טלפון

מחפשים מנעולן באור יהודה, רשמו עכשיו טלפון מנעולן באור יהודה 050-575-7888. תמיד טוב שיהיה לכם מספר טלפון של איש מקצוע אמין שאליו ניתן לפנות בשעת הצורך.

גם אם כרגע אינכם זקוקים לשירותיו, עדיין צריך מנעולן באור יהודה טלפון. זה נועד למנוע את אחת הבעיות השכיחות - אנשים הזקוקים לשירות דחוף, הם בלחץ, ואינם בודקים היטב את מי הם מזמינים.

כאשר מחפשים מנעולן חשוב לוודא כי יש לו תעודת מנעולן המוכיחה כי למד את המקצוע. יש לוודא כי יש לו אישור מטעם משטרת ישראל המבטיח כי אין לו עבר פלילי. וכמובן שתרצו מישהו מנוסה ולא איזה מתלמד. וכמובן אפשר לדבר על המלצות, מחירים, שירות אדיב וכו‘. אבל היכן מתחילה הבעיה?

כאשר אתם עומדים במצב לא נוח כמו מפתח נעול בתוך הרכב, רמות הלחץ שלכם עולות. זה מאוד לא נוח, ומאוד לא נעים. אתם מחפשים מנעולן באור יהודה טלפון ולא ממש מעניין אתכם לבדוק במי מדובר והאם ניתן לסמוך עליו. יכול להיות שהמזל ישחק לידיכם והכל יעבור בשלום, ויכול להיות שזה יעלה לכם ביוקר. מסיבה זו אנו מציעים לכם לקחת כמה רגעים ולחפש טלפון מנעולן באור יהודה. עכשיו שאין לחץ תוכלו לקחת את הזמן ולבצע את כל הבדיקות.

אתם מוזמנים לערוך את כל הבדיקות ולהחליט בעצמכם אל מי לפנות. אך אנו ממליצים לכם לפנות אל יוסי המנעולן.

יוסי הוא מנעולן מוסמך ובעל ניסיון רב. הוא למד מנעולנות ובמשך שנים עסק במקצוע. המשמעות היא שהוא רכש ניסיון מעשי בכל עבודות המנעולנות על כל סוגיהן. הוא יודע לבצע אותן באיכות ובמהירות גבוהה. ואין זה מפתיע שיש לו לקוחות רבים הממליצים על שירותיו.

יוסי מטפל בכל עבודות המנעולנות, מהעבודות השגרתיות ועד העבודות הבהולות. הוא מעניק לכם שירות 24/7, ותמיד זמין ומגיע במהירות אל הלקוח. וגם המחירים הם המחירים המקובלים בשוק. אם יש לכם בעיה דחופה, פשוט התקשרו ליוסי ומייד הוא יוצא אליכם. בעזרת האופנוע הוא מגיע במהירות ומציל אתכם. שמרו טלפון מנעולן באור יהודה, זהו רק עניין של זמן עד שתזדקקו לו.

פורץ מנעולים באור יהודה

פורץ מנעולים באור יהודה הוא האיש שאתם מחפשים. אם אתם נמצאים עכשיו מחוץ לדלת ביתכם ולא מצליחים לפתוח אותה, זהו הזמן להתקשר ולהזמין מנעולן. יכולות להיות סיבות שונות מדוע הדלת אינה נפתחת, אך מה שבטוח זה שאתם תקועים מחוץ לבית, מתים מעייפות ובאופן טבעי גם חסרי סבלנות. כל אחד מאיתנו ירגיש כך ברגע שכזה.

ולא רק פריצת דלתות כניסה, יתכן שאתם עומדים עכשיו מחוץ לאוטו בשמש, או אולי בגשם, והמפתח שלכם ננעל בתוך הרכב. שני המצבים פשוט הורסים לכם את כל התכניות ומשבשים לכם את סדר היום.

במקרים שכאלו יש להתקשר ולהזמין את שירותיו של פורץ מנעולים באור יהודה. אם התקשרתם ליוסי המנעולן אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו תשובה מיידית. גם אם מודבר בשעת בוקר מוקדמת, שעת לילה מאוחרת או שבתות - יוסי עומד לשירותכם.

יוסי פורץ מנעולים באור יהודה קופץ מייד על האופנוע ויוצא אליכם. הוא מביא איתו את כלי העבודה וכל מה שצריך בשביל לתקן את הבעיה במקום. לפני שהוא מתחיל, צורך פרוצדורלי קטן לוודא שאתם אכן הדיירים בבית - יש לקבל זאת בהבנה, זה למען הביטחון שלכם. לאחר מכן יוסי ניגש לעבודה.

לאחר שנים של עבודה בתחום המנעולנות, יוסי פורץ מנעולים באור יהודה מבצע את העבודה בזריזות ובאיכות הגבוהה ביותר. אתם אמנם מתים להיכנס הביתה, אבל לא בא לכם שישרטו את דלת הכניסה והמשקופים. הניסיון של יוסי מדבר בעד עצמו, לאחר שנים של עבודה במקצוע הוא רכש את כל המיומנויות לבצע עבודה מהירה ומדויקת.

יוסי מעניק לכם את כל שירותי הפריצה ובכלל את כל שירותי המנעולנות לבית, לרכב ולמשרד. במסגרת שירותי הפריצה, פורץ מנעולים באור יהודה מבצע פריצת דלתות כניסה, פריצת דלתות פנים, פריצת דלת טרוקה, פריצת רכבים מכל הסוגים, פריצת כספות וכל סוג אחר של מנעול. וישנם גם שירותי מנעולנות נוספים כמו תיקון תיבות דואר, החלפת צילינדר, התקנת מנעול כספת עליון, קיצור דלתות ממ“ד, חילוץ מפתח מחור המנעול, שכפול מפתחות ועוד מבחר שירותים.

פורץ דלתות באור יהודה

לכולנו יש את השגרה של החיים שלנו ואיננו אוהבים תקלות. אבל לפעמים ישנם דברים הפוגעים לנו בשגרה - כמו למשל המקרים בהם איננו יכולים לפתוח את דלת הכניסה של הבית או את דלת העסק. ולמעשה זה יכולה להיות גם אחת מדלתות הפנים בבית. במקרה שכזה עלינו לפנות אל פורץ דלתות באור יהודה.

פורץ דלתות באור יהודה הוא מנעולן. זהו האדם שהוסמך לפרוץ ולתקן דלתות. הוא יודע לזהות מה גורם לבעיה ולהעניק טיפול הפותר את הבעיה. ואלו יכולות להיות בעיות שונות, לעתים תקלות טכניות ולעתים איבודי מפתחות. מנעולן פורץ את כל סוגי הדלתות של כל היצרנים. וכמובן הוא מספק לכם עוד רשימה ארוכה של שירותי מנעולנות במידת הצורך.

פורץ דלתות 24 שעות ביממה

לא כל בעיות המנעולנות דורשות פתרון דחוף. אבל כאשר מדובר בבעיות בדלת הכניסה של הבית זהו בהחלט מקרה דחוף. אם אינכם יכולים לפתוח את דלת ביתכם, הדבר מהווה שיבוש משמעותי בסדר היום שלכם. אם למשל חזרתם בשעת לילה מאוחרת והדלת אינה נפתחת, אתם בבעיה רצינית. אבל אל דאגה, אנו לא ניתן לכם לישון ברחוב. פשוט הזמינו פורץ דלתות באור יהודה ויוסי בדרך אליכם.

יוסי מעניק ללקוחותיו שירותי פריצת דלתות 24 שעות ביממה. אם זה בבוקר או בלילה, ואם זה בסוף השבוע, יוסי תמיד זמין לקריאות חירום ומגיע אליכם במהירות.

טיפים למניעת תקלות

בתור פורץ דלתות באור יהודה, אני רואה תקלות רבות שניתן היה למנוע. לכן הרשו לי לתת לכם כמה טיפים:

1. מנעו איבודי מפתחות - במקרים רבים אנשים מזמינים פורץ דלתות באור יהודה מכיוון שאיבדו את מפתחות הבית. זה קורה לעתים קרובות במהלך בילוים ואירועים המוניים. אנשים עסוקים בעניינים אחרים ולא שמים לב מתי המפתח נפל או איפה הם הניחו אותו. חשוב שתשימו את המפתח במקום בטוח מיד שאתם מגיעים אל האירוע. כיס יכול להיות בטוח, במידה והמפתח לא משתלשל החוצה. אך היזהרו שזה לא יהיה כיס בו נמצא הטלפון או הארנק אותם שולפים כל רגע, כך המפתח יכול להישלף וליפול.

2. היו קשובים לדלת שלכם - במקרים רבים צילינדרים הם הסיבה לכך שהזמנתם פורץ דלתות באור יהודה. לעתים צילינדרים ”גוססים“ לאט עד שהם מתקלקלים סופית. לכן אם הרגשתם כי משהו אינו 100%, אל תתעלמו מהבעיה.