יוסי מנעולים 24 שעות

מתחייבים להגיע בשיא המהירות

24/7 שיחת חירום

050-575-7888

לחץ לחיוג - 050-5757-888

מנעולן בבת ים תוך 20 דקות

פורץ מנעולים בבת ים, תיקון דלתות והחלפת מנעולים

שימו את הביטחון האישי שלכם בידיים מקצועיות

מנעולן בבת ים מנעולן בת ים police-tag
050-5757-888

תחומי העיסוק של מנעולן בבת ים

אולי ברגע זה אינכם זקוקים לשירותיו של פורץ מנעולים בבת ים אך בהחלט מנעולן בבת ים הוא איש מקצוע רב שימושי שבכל רגע נתון אתם עלולים להזדקק לשירותיו. לא פשוט לפרוץ מנעולים בבית או ברכב, הרי אם היה זה דבר פשוט כל אחד יכול היה לעשות זאת ללא קושי והמנעולים היו הופכים לחסרי משמעות. מנעולן בימינו הוא איש מקצוע אשר עבר קורס הכשרה בו למד כיצד להתמודד עם סוגים שונים של מנעולים. במידה ונקלעתם לבעיה עם המנעול של הבית, הכספת, הרכב או כל מנעול אחר, כנראה שאתם צריכים את שירותים של מנעולן בבת ים.

אחד מהשירותים הדורשים רמה גבוהה של מומחיות ואמצעים טכנולוגיים היא פריצת מנעולים בבת ים. המנעולים נועדו לשמור על ביתינו וחפצים יקרי ערך ורכושינו מוגן על ידי מנעולים. אך בהחלט קורה שבנסיבות שונות אתם מאבדים מפתח, ואז צריכים שירות של פורץ מנעולים. ישנם גם מקרים של כשל טכני במנגנון הנעילה ואפילו שיש לכם מפתחות אך עדיין אינכם יכולים לפתוח את המנעול. מנעולן מקצועי מכיר את מנגנוני הנעילה של כל הרכבים והדלתות ויודע כיצד לזהות את נקודות החולשה שלהן ולפרוץ אותן בצורה מתוחכמת.

קריאות רבות לפריצת מנעולים בבת ים מגיעות מאנשים אשר אינם יכולים להיכנס הביתה. מאיבודי מפתחות, דרך מנגנוני נעילה פגומים ועד מנעולים שהושחתו במהלך ניסיונות פריצה כושלים של גנבים, אנו כבר ראינו הכל. כאשר לא יכולים להיכנס הביתה זה לא נעים, מנעולן בבת ים חייב להיות זמין 24 שעות ביממה על מנת לתת מענה מהיר לכל לקוח במצוקה. מנעולן מתמחה בפריצת דלתות, החלפת מנעולים וצילינדרים ומתן פתרון אבטחתי לבית.

לחץ לחיוג - 7 / 24

פורץ מנעולים בבת ים - כאשר מאבדים מפתחות

ישנן סיבות שונות מדוע תזדקקו לשירותיו של פורץ מנעולים בבת ים, איבוד מפתחות הוא אחת הסיבות האפשרויות. איבוד מפתחות הוא דבר אשר יכול לקרות לכל אחד מאיתנו, גם לאנשים המאורגנים והמסודרים ביותר עלולות להיות תקלות; ברגע אחד של חוסר תשומת לב אתם עלולים לאבד את המפתחות או פשוט לשכוח אותם באיזה מקום. במצב כזה אתם תמיד צריכים מנעולן בבת ים. אם יש לכם מפתח ספייר באיזה מקום תצטרכו לפנות למנעולן אשר יבצע עבורכם שכפול מפתח שאבד. אם אין לכם מפתח נוסף השמור במקום בטוח, המצב קצת יותר מורכב, אך למנעולן מבת ים תמיד יש פתרון. הדבר הראשון שתזקקו לו הוא שירות של פורץ מנעולים באזור בת ים אותו מעניק המנעולן. פריצת המנעול היא שלב בדרך לפתרון והיא כמו עזרה ראשונה – היא מאפשרת לכם להיכנס לביתכם. אך לאחר שפורץ מנעולים ביצע את עבודתו, יש למצוא פתרון קבוע לבעיה.

מה עושים כאשר אין מפתח לשכפל?

כאשר אין לכם מפתח נוסף אשר אותו ניתן לשכפל, קיימות שתי אפשרויות: האפשרות הראשונה היא שחזור מפתחות והאפשרות השנייה היא החלפת הצילינדר. לא בכל מקרה ניתן לבצע שחזור מפתחות ולכן כאשר זה לא אפשרי מחליפים את הצילינדר ואז אתם מקבלים מפתח חדש לגמרי. שחזור מפתחות אפשרי בדגמים מסוימים של מנעולים הכוללים בקרת שכפול מתקדמת.

מהי בקרת שכפול? מנעולים מתקדמים מגיעים עם כרטיס מגנטי אשר בלעדיו לא ניתן לבצע שכפול או שחזרו של המפתחות. זהו האמצעי המוסיף לכם ביטחון ומגן עליכם מפני שכפול לא מורשה. אבל איך זה עוזר לכם כאשר איבדתם את המפתחות, ואין מפתח אותו ניתן לשכפל? ובכן מסתבר שבעזרת כרטיס מגנטי מנעולן פורץ מנעולים בבת ים יכול לבצע גם שחזור מפתחות. המכונות המתקדמות יכולות לקבל מהכרטיס המגנטי את המידע שהן צריכות על על מנת לחרוט ולכרסם את הגולם וליצור מפתח חדש הזהה למפתח אשר הלך לאיבוד.

שחזור מפתחות – כיצד הוא מתבצע?

למעשה כאשר יש לכם את הכרטיס המגנטי. אין צורך בפורץ מנעולים, אפשר לגשת ישר למנעולן אשר יבצע את השחזור. אך מכיוון שבדרך כלל הכרטיס המגנטי נמצא בתוך הבית, ישנה סבירות גבוהה שתזדקקו קודם כל לפורץ מנעולים.

לצורך שחזור מפתחות שאבדו, יש להציג את הכרטיס המגנטי האישי שלכם למנעולן. המנעולן מכניס את הכרטיס למכונה הקוראת אותו והמכונה, על סמך הכרטיס, יודעת את מבנה הפינים ואת התבנית של המפתח. המנעולן מכניס גולם למכונה (גולם הוא מפתח שלא נחרט) והמכונה מבצעת את הפעולות הדרושות על מנת לחרוט עליו את התבנית הייחודית. לאחר החריטה משמשים במברשת פלדה המסירה שבבים קטנים שאולי עדין נשארו על המפתח ואז הוא מוכן לשימוש.

יוסי פורץ מנעולים מורשה

אם אתם נזקקים לשירות של פורץ מנעולים בבת ים וגם שכפול או שחזור מפתח, פנו אל יוסי מנעולים. יוסי הוא מנעולן מוסמך אשר יכול להעניק שירות של שכפול מפתחות למנעולי מולטילוק מתקדמים הכוללים בקרת שכפול. ליוסי אישור מטעם משטרת ישראל והוא יכול לבצע עבורכם כל עבודה באמינות ואחריות.

לחץ לחיוג - 7 / 24

מנעולן בבת ים - שירותים נוספים

אצל מנעולן בבת ים תוכלו לקבל את כל שירותי המנעולנות לבית, לרכב ולעסק. שירותים אלו יכולים לפתור לכם בעיות כאשר אתם נתקעים, למשל כאשר צריך לפרוץ את דלת הכניסה, וגם למנוע בעיות בעזרת טיפולי תחזוקה. יוסי המנעולן תמיד עומד לשירותכם ומציע לכם את כל שירותי המנעולנות באדיבות ומסירות.

מנעולן בבת ים – שירותים לרכב

מה עושים כאשר הרכב ננעל והמפתחות בפנים; או כאשר יש בעיות בקודן (אימבולייזר), בסוויץ' או שאולי סתם התקלקל המנעול בדלת? פשוט מאוד, למנעולן בבת ים יש פתרון לכל בעיה. גם אם נתקעתם באמצע הלילה, אתם יכולים להתקשר ליוסי המנעולן ותקבלו שירות מיידי. יוסי יגיע בכל שעה עם ניידת השירות למקום שבו הרכב תקוע וייחלץ אתכם עם שירותי הפריצה והתיקון. כאשר יש לכם בעיה ברכב הדורשת מנעולן בבת ים, אל תחפשו הרפתקאות, התקשרו ישר ליוסי מנעולים. עבודות מסוג זה דורשות רמה גבוהה של מומחיות וגם ניסיון. כאשר מדובר בפריצה לרכב, או תיקון, חשוב מאוד להיזהר מחובבנים אשר רק יכולים לגרום לכם נזק. לא סתם אומרים מה שזול בסוף עולה לכם ביוקר.

מנעול בבת ים – שירותים לבית

מנעולן בבת ים מעניק לכם שירותים חשובים מאוד לבית, בחירום ובשגרה. לפעמים ישנם שירותים שגרתיים שאתם צריכים בבית, כמו למשל החלפת פרזולים בדלת או קיצור דלת. במקרה שתרצו להתקין פרקט או פעולות תחזוקה שונות. אך לפעמים ישנן בעיות הדורשות מנעולן בבת ים באופן מיידי. למשל אם יצאתם לרגע מהבית והדלת נטרקה מאחוריכם כאשר המפתחות בחור המנעול בפנים, אתם חייבים מנעולן בבת ים אשר יגיע באופן מיידי ויפתור את הבעיה. אלו הם מקרי חירום בהם המנעולן צריך להגיע במהירות. אפילו כאשר הם מתרחשים בימי שבת, בחגים או באמצע הלילה. אתם צריכים מנעולן בבת ים 24/7 אשר תמיד יהיה זמין לתת לכם שירות.

מנעולן בבת ים – שירות לעסקים

גם לעסקים יש דלתות ומנעולים וגם הם נזקקים לשירותיו של מנעולן בבת ים, למשרד ולרכבי החברה לפעמים. אך עסקים עשויים גם להזדקק לשירותים נוספים אשר אינם נפוצים במשקי בית, כמו למשל התקנת ידיות בהלה; פריצת כספות; התקנת מנעולי רתק ועוד. את כל השירותים הנ"ל, ועוד הרבה יותר, תוכלו לקבל אצל מנעולן בבת ים.

יוסי מנעולים

כאשר צריכים מנעולן בבת ים מתקשרים אך ורק ליוסי המנעולן ומקבלים את השירות הטוב ביותר. יוסי הוא מנעולן מקצועי ואמין אשר עושה כל עבודה על הצד הטוב ביותר. מה הסוד של יוסי? אין שום סוד, הדברים פשוטים למדי – יוסי הוא מנעולן מוסמך ובעל ניסיון ובזכות זה הוא מבצע עבודה איכותית ובאחריות.

יוסי גובה עבור שירותיו את המחירים המקובלים בשוק ואין צורך לחפש אחר הרפתקאות זולות אשר בסוף יעלו לכם ביוקר. רשמו עכשיו את מספר הטלפון של יוסי המנעולן 050-575-7888

לחץ לחיוג - 7 / 24

בחירת מנעולן בבת ים

אם המפתח נשבר לכם בתור חור המנעול וצריך לחלץ אותו; אם בעסק שלכם צריך להתקין דלתות בהלה או אם איבדתם את המפתחות של הכספת, נראה שאתם צריכים מנעולן בבת ים. אצל המנעולן תוכלו לקבל סל של שירותים חשובים וחיוניים אשר פותרים לכם בעיות רבות. אך חשוב להדגיש שאתם רוצים מנעולן בבת ים אשר יפתור לכם בעיות ולא כזה אשר יביא לכם בעיות חדשות.

כאשר איננו נזהרים בעת בחירת מנעולן בבת ים הדברים יכולים להסתיים ברע ולגרום לנו להרבה מאוד בעיות, בעיות אשר בסופו של דבר פוגעות לנו בכיס. זה יכול להיות זה שיגיד שהוא כבר מגיע ויתן לנו לחכות שעות; זה יכול להיות זה שנזמין לפרוץ את הרכב והוא יעקם לנו את הדלת או זה שבמקום להחליף צילינדר יחליף לנו את כל המנגנון רק בשביל לחייב אותנו יותר.

מגיע לנו שירות טוב ובשביל להיות בטוחים שנקבל מה שמגיע לנו עלינו לבחור בזהירות מנעולן בבת ים. חשוב לשאוף ליחסים ארוכי טווח עם המנעולן. מנעולן בבת ים מציע לנו מגוון של שירותים ואנו עשויים להזדקק להם ברגעים שונים בחיים ובנסיבות שונות. לכן חשוב למצוא מישהו אמין כבר עכשיו ולשאוף למערכת יחסים ארוכת טווח. כל עוד נקבל שירות טוב ובמחיר משתלם מתי שנזדקק לו, אין שום סיבה מדוע שלא נמשיך לעבוד עם המנעולן גם בעתיד.

אז איך בוחרים מנעולן בבת ים?

חיפוש מנעולן בבת ים זה לא ממש בעיה. כולנו יודעים להשתמש בגוגל ושם נוכל למצוא אינספור תוצאות של מנעולן בבת ים. אך חשוב לבחור את האיש הנכון מכל תוצאות החיפוש. האתר הראשון שיוצא לכם בגוגל הוא האתר שהשקיע הכי הרבה בקידום, יכול להיות שמדובר במנעולן מקצועי ויכול להיות שלא. עליכם לגלות אחריות ולבצע את הבדיקות הנכונות בטרם מזמינים מנעולן בבת ים.

אז מה בעצם צריך לבדוק?

בשביל לבחור את המנעולן הנכון עליכם בסך הכל לבדוק שני דברים בסיסיים ביותר - האם יש לו אישור מטעם משטרת ישראל והאם יש לו תעודת מנעולן. אלו הם הדברים הבסיסיים ביותר ואם אין לו תעודת מנעולן ו/או אין לו תעודת יושר מוטב שתחפשו מישהו אחר. אם הוא למד מנעולנות והוא בעל תעודת יושר אז ככל הנראה ניתן לסמוך עליו בעבודות המורכבות שלפעמים מנעולן בבת ים נדרש לבצע.

אך מומלץ גם לעשות סקר שוק ולבדוק האם המחיר שמנעולן בבת ים מבקש עבור השירות הוא מחיר סביר. כאשר אתם עורכים השוואות מחירים עליכם לזכור שהמחיר יכול להיות פונקציה של מוצר ושל עבודה. למשל אם הזמנתם החלפת צילינדר בבת ים, העלות מתחלקת בין עלות העבודה לבין עלות הצילינדר. יתכן שמישהו אחר יציע לכם עבודה יותר יקרה אבל צילינדר יותר זול… או להפך. חשוב לבדוק את הדברים ולעשות את ההשוואה הנכונה - בין עבודה לעבודה ובין מוצר למוצר. כמו כן אסור לנו לשכוח שהזול ביותר הוא כנראה אינו הטוב ביותר.

ונקודה אחרונה שממש מומלץ לשים אליה לב כאשר מחפשים מנעולן בבת ים היא הזמינות שלו לתת שירות 24 שעות ביממה. אולי זה לא דחוף לכם להתקין מעצור לדלת באמצע הלילה, אבל מה תעשו אם בשתיים עשרה בלילה, ביציאה מהקולנוע תגלו שאיבדתם את מפתחות הרכב? במצב כזה אתם חייבים מנעולן בבת ים 24 שעות.

נזקקים לשירותיו של מנעולן בבת ים ורוצים את הטוב ביותר? התקשרו ליוסי המנעולן והוא מייד יגיע לטפל בבעיה.

מנעולן בבת ים פותר את כל הבעיות

רבים מתושבי בת ים סובלים מפריצות לבתים, ולא רק הם. מסתבר שפריצות לבתים הן מכת מדינה והמשטרה חסרת אונים. אפילו מבקר המדינה התייחס לנושא עברייני הרכוש בדוח שפרסם בשנת 2019:

”"המשטרה אינה נותנת מענה הולם לטיפול בעבירות רכוש כגון פריצות לבתים פרטיים ולבתי עסק, ואינה מצליחה ליצור הרתעה כלפי העבריינים. כשליש מתיקי החקירות של עבירות הרכוש שמנהלת המשטרה נסגרים בתוך יום או יומיים ממועד הגשת התלונה בעילת עבריין לא נודע, והסיכוי שעבריין רכוש ייתפס בידי המשטרה ויוגש נגדו כתב אישום הוא נמוך. רבים מהאזרחים נפגעי עבירות הרכוש אינם מדווחים למשטרה, בין היתר בשל חוסר האמון שלהם ביכולתה לטפל בתלונתם" - כך כותב מבקר המדינה, השופט יוסף שפירא." - פורסם בעיתון גלובס, מאי 2019.

אז מה עושים נגד פריצות לבתים בבת ים?

ישנם כמה דברים שעליכם לעשות על מנת להתגונן ולמנוע את הפריצות. הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא להגן על דלת הכניסה לבית, הדלת הראשית ואם יש דלת אחורית אז גם אותה. התקשרו למנעולן בבת ים והזמינו התקנת אמצעי אמצעי מיגון.

הדבר השני שכדאי לזכור הוא שמנעולן בבת ים לא יכול לפתור את כל הבעיות. הוא אמנם יכול למגן לכם את דלת הכניסה באמצעים יעילים מאוד, אך גנבים עלולים להיכנס גם דרך חלונות ומרפסות ויש להשתמש באמצעי מיגון נוספים כגון התקנת סורגים, התקנת מצלמות אבטחה ומערכת אזעקה ביתית.

שימוש באמצעים אלו מייצר הרתעה טובה ומונע פריצות לבתים.

מנעולן בבת ים - התקנת אמצעי מיגון

חברות הביטוח ומשטרת ישראל ממליצות על התקנת שני אמצעי מיגון - צילינדר נגד פריצה שקטה ומנעול כספת עליון. אלו הם שני אמצעים שונים אשר כל אחד מהם נותן מענה לנקודת חולשה אחרת. הדגש הוא על שימוש בשניהם ביחד על מנת לקבל מענה אמתי כנגד בעיית הפריצות לבתים. לכן כדאי להזמין כבר עכשיו מנעולן בבת ים לצורך התקנת שני אמצעי המיגון.

צילינדר נגד פריצה שקטה - זהו צילינדר מתקדם אשר נותן מענה לשיטת פריצה המתבצעת בעזרת כלי עבודה מקצועיים של מנעולן אשר כל אחד יכול בקלות לרכוש באינטרנט ואם קצת אימון לרכוש את המיומנות הדרושה לצורך ביצוע פריצות שקטות. זוהי שיטת הפריצה המועדפת על הגנבים מכיוון שהיא מהירה ושקטה והסיכויים שיתפסו הם נמוכים מאוד. צילינדר נגד פריצה שקטה הוא בעל מבנה פנימי שונה מצילינדר רגיל ולכן הוא אינו מאפשר את השימוש בכלי פריצה אלו. מנעולן בבת ים יוציא את הצילינדר המותקן בדלת ובמקומו יתקין צילינדר נגד פריצה. להתקנת צילינדר נגד פריצה שקטה ישנו יתרון נוסף. הוא מגיע עם כרטיס מגנטי לצורך בקרת שכפול. אם למשל השאלתם לעוזרת את המפתחות תוכלו להיות בטוחים שהיא לא תשכפל אותם מכיוון שהכרטיס המגנטי נשאר אצלכם. אך שימו לב, צילינדר זה מעניק לכם הגנה כנגד פריצה שקטה, אך לגנבים ישנן שיטות נוספות, הם יכולים לעקם את הדלת או לקדוח את הצילינדר ולכן חשוב להשתמש גם במנעול כספת עליון.

מנעול כספת עליון - מנעול זה מעניק לכם שכבת הגנה נוספת והוא בא להשלים את החוסרים של צילינדר נגד פריצה. מנעולן בבת ים מתקין אותו על חלקה העליון של הדלת. עצם התקנתו כבר יוצרת עבודה כפולה עבור הגנבים. מנעול כספת עליון מיועד לתת לכם הגנה כנגד פריצות אלימות. הוא כולל מערכת תלת בריחית המעגנת את הדלת למשקוף בנקודה נוספת וכך מקשה על עיקום הדלת. כמו כן יש לו הגנה כנגד קידוח.

על מנת לשמור על הביטחון שלכם כדאי מאוד שתיקחו יוזמה והזמינו מנעולן בבת ים לצורך התקנת אמצעי מיגון. אל תחכו לרגע שיפרצו לכם הביתה בשביל להתעורר. הקדימו תרופה למכה כבר עכשיו. כאשר הגנבים יראו שיש לכם מנעול ג‘ואל וצילינדר נגד פריצה שקטה הם יעדיפו לחפש דלת אחרת לפרוץ אותה.

יוסי מנעולן בבת ים

אם אתם רוצים להגן על ביתכם מפני פריצה הזמינו מנעולן בבת ים לצורך התקנת אמצעי מיגון. יוסי המנעולן מבצע התקנות אלו לצד כל שירותי המנעולנות אשר כוללים גם: פריצת דלתות כניסה, פריצת רכבים, פריצת ארגז אופנוע, החלפת צילינדר, שירות לכספות, התקנת מחזיר שמן לדלת, שכפול מפתחות ועוד.

איך לבחור פורץ מנעולים בבת ים?

כאשר אינכם יכולים להיכנס הביתה, כאשר ישנה בעיה במנעול, פורץ מנעולים בבת ים הוא האיש שאליו יש לפנות על מנת לפתור לכם את הבעיה. אבל לא רק בנסיבות אלו פונים אל פורץ מנעולים בבת ים, למעשה מדובר בחבילת שירותים בכל הקשור למנעולים ודלתות, גם בבית וגם ברכב. אבל חשוב להיות ערניים, שלא יעבדו עליכם, ולשים לב בדיוק מה הוא עושה.

להלן כמה נקודות שיש לשים אליהם לב:

עבודות מיותרות – ישנם מקרים בהם אנשי מקצוע מבצעים עבודה יותר גדולה ונרחבת ממה שבאמת נדרש, רק על מנת לגבות מכם כסף. למשל ישנם מקרים בהם עלולים להציע לכם להחליף את כל המנגנון בשעה שזה ממש לא נדרש ורק יביא אתכם להוצאות מיותרות. במקרים רבים ניתן להסתפק בהחלפת הצילינדר, שהיא פעולה מהירה וזולה, ואין צורך להחליף את כל המנגנון. עלולים להיות גם מקרים בהם ירצו להחליף לכם את הצילינדר כאשר גם זה לא נדרש. למשל במקרה של פריצת דלת טרוקה ישנן שיטות לפרוץ אותה מבלי להחליף כלום. אך ישנם מנעולנים אשר קודחים את הצילינדר וכך פותחים לכם את הדלת אבל גם מחייבים אתכם על החלפת צילינדר מיותרת לחלוטין. חשוב שתהיו מודעים לזה כאשר אתם מזמינים פורץ מנעולים בבת ים.

להקפיד על מוצר חדש ואיכותי – כאשר אתם מזמינים פורץ מנעולים בבת ים לצורך החלפת מנעול חשוב שתשימו לב מה המנעולן מביא איתו. זה חייב להיות מנעול חדש ואיכותי ובשום פנים ואופן לא מוצר משומש. הוא חייב להגיע בקופסה אשר פותחים מול עינכם על מנת להסיר חשש שהמפתחות שוכפלו. אם שילמתם עבור מנעול יקר ואיכותי, חשוב לשים לב שלא מתקינים לכם מוצר סיני זול ובאיכות ירודה.

ניצול הלקוח – כאשר אנשים נתקעים מחוץ לבית או הרכב הם נמצאים במצוקה ורוצים שפורץ מנעולים בבית ים יגיע בדחיפות לפתור להם את הבעיה. כאשר הלקוח בלחץ ישנו חשש שמנעולנים אשר אינם מקפידים על סטנדרטים מקצועיים יפקיעו מחירים. זהו פשוט ניצול של הלקוח. ישנם מחירים מקובלים לשירותים אלו וגם תעריפים גבוהים יותר כאשר מדובר בקריאות חירום מעבר לשעות העבודה הרגילות, אך ניצול של הלקוח הוא בלתי מתקבל על הדעת.

רדו לעומקם של הפרטים – כאשר אתם מזמינים פורץ מנעולים בבת ים, חשוב שדרשו שיסביר לכם מהי הבעיה ומהן אפשרויות הפתרון. יש דברים שצריך להחליף ויש דברים שאפשר לתקן. חשוב לבדוק זאת היטב ולקבל החלטה מודעת.

יוסי מנעולים – פורץ מנעולים בבת ים

אם אתם נזקקים לשירות אמין ומקצועי של פורץ מנעולים בבת ים, פנו ליוסי מנעולים ותקבלו את השירות הטוב ביותר שאפשר לקבל; על כך יעידו אלפי לקוחות מרוצים. ליוסי יש ניסיון רב וכמובן אישור מטעם משטרת ישראל. כל זה מבטיח לכם עבודה מקצועית ואמינה וכמובן באחריות. במידה ואתם זקוקים למנעולן בבת ים כנסו ללינק - מנעולן בבת ים

לחץ לחיוג - 7 / 24

מנעולנים בבת ים - רשימת השירותים

מנעולנים בבת ים מעניקים ללקוחותיהם מגוון של שירותים. השירותים יכולים להיות שירותים עבור הלקוח הפרטי בביתו, ברכבו או עבור לקוחות עסקיים ומבני ציבור. להלן רשימה כללית של כמה מהשירותים שתוכלו לקבל אצל מנעולנים בבת ים.

פורץ רכבים - במקרים רבים בחיים אנו נזקקים לשירות של פורץ רכבים. למשל אם מאבדים את מפתחות הרכב או שישנה תקלה טכנית במנעול אשר מונעת מכם לפתוח את הרכב, אתם נזקקים למנעולן בבת ים אשר יבצע פריצה של הרכב. מהבחינה הזו אתם תמיד יכולים לסמוך על יוסי המנעולן אשר יגיע אליכם בכל יום ובכל שעה ויבצע עבורכם פריצת רכבים.

התקנת ידיות בהלה - על פי התקנות עסקים רבים נדרשים להתקין ידיות בהלה מיוחדות ותקניות בדלתות החירום של העסק. התקנת ידיות בהלה בבת ים היא עבודה למנעולן מקצועי. זכרו כי זה הכרחי לצורך קבלת טופס 4.

פריצת כספות - מנעולן בבת ים פורץ גם כספות ולא רק רכבים. אם משהו השתבש בכספת והיא צריכה פריצה ואולי גם שירות של תיקון כספות אתם יכולים לפנות ליוסי המנעולן. אצל יוסי תקבלו שירות לכספות ופריצת כספות בדיסקרטיות מלאה. יוסי פורץ ומתקן את כל סוגי הכספות.

התקנת אביזרי בטיחות לדלת - אולי אינכם מודעים לכך, אך אם יש לכם ילדים קטנים בבית ישנה סכנה גדולה שהם ידחפו את אצבעותיהם ברווח הקטן שבין הדלת לבין המשקוף; דבר אשר עלול לגרום לפציעה חמורה. ניתן להתקין אמצעי בטיחות אשר מונעים זאת. משרד החינוך מחייב את התקנתם בגני ילדים ובתי ספר ואתם בהחלט יכולים להתקין גם בבית.

תיקון דלתות - בדלתות הבית עלולות להתגלות בעיות שונות אשר מפריעות לפעילותן התקינה. במידה ואתם נזקקים לתיקון דלתות בבת ים פנו אל יוסי המנעולן. יוסי המנעולן מתקן את כל סוגי הדלתות במקצועיות רבה. אצל יוסי תוכלו לקבל שירות לדלתות פנים וחוץ של כל היצרנים.

התקנת אמצעי מיגון נגד פריצות - פריצות לבתים הן בעיה של ממש ואתם יכולים להיעזר במנעולנים בבת ים על מנת להתקין בביתכם אמצעי מיגון נגד פריצות. אמצעי המיגון המומלצים ביותר והיחידים אשר באמת עובדים הם מנעול עליון לדלת והתקנת צילינדר נגד פריצה. אלו הם אמצעים המייצרים הרתעה ותורמים רבות לביטחון שלכם.

פריצת דלתות - אם ישנה תקלה או איבוד מפתחות ואינכם יכולים לפתוח את הדלת, יוסי המנעולן בבת ים יבצע עבורכם פריצה מקצועית. בין אם מדובר בדלתות חוץ או דלתות פנים, אתם תמיד יכולים לסמוך על יוסי המנעולן אשר יפתור כל בעיה. אצל יוסי תוכלו לקבל שירותי פריצה בבת ים 24 שעות ביממה, עבור דלתות פנים וחוץ.

קיצור דלתות - קיצור דלתות לצורך התקנת פרקט או ריצוף חדש זה עבודה למנעולן מוסמך ובעל ניסיון. אם אתם צריכים לבצע קיצור דלת ממ“ד או קיצור של כל דלת אחרת ,פנו ליוסי המנעולן ותקבלו את השירות הטוב ביותר אשר יאפשר להתקין את הפרקט ללא הפרעה.

התקנת מנעול תפוס/פנוי - אנשים רבים אשר מבינים שמנעול מגנטי מסוג תפוס/פנוי הוא הפתרון הטוב ביותר עבור דלתות הפנים. אם אתם רוצים התקנת מנעול תפוס פנוי בחדר השירותים או כל חדר אחר, התקשרו למנעולן בבת ים והוא יבצע עבורכם התקנה מקצועית ואסתטית.

חילוץ מפתח שבור במנעול - אם יש לכם מפתח תקוע בצילינדר זו בעיה של ממש. יתכן שניתן להוציא אותו מבלי לגרום נזק, אך תצטרכו להזמין מנעולן אשר יבוא עם הציוד הנדרש בשביל לשלוף את המפתח השבור.

לחץ לחיוג - 7 / 24

מנעולן פלדלת בת ים

מנעולן בבת ים מעניק לכם שירותים רבים, חיוניים ושימושיים. השירותים השכיחים שאותם אנשים מזמינים הם: שירותי פריצה לבית; שירותי פריצה לרכב; תיקון כספות וגם פריצת כספות; התקנת אמצעי בטיחות; התקנת מנעול כספת עליון; החלפת צילינדר; תיקון מנגנון; קיצור דלתות ממ“ד; פריצת תא מטען ועוד שירותים רבים. אך מכיוון שאנשים רבים משתמשים בדלתות של חברת פלדלת, ישנו ביקוש גדול גם למנעולן פלדלת בת ים.

מנעולן פלדלת בת ים מתקן במגוון בעיות ותקלות הקשורות לדלת הפלדלת. כמובן שאנשים רבים מוטרדים מסוגיית מנעולן בבת ים מחיר, אך לפני שמדברים על מחיר, חשוב,לזכור שלא מתפשרים על איכות העבודה, זה בסוף עולה לנו יותר.

השירותים של מנעולן פלדלת בת ים

מנעולן בבת ים מעניק מגוון שירותים לדלתות פלדלת, שירותים הכוללים:

תיקון לשונית תקועה - לכל דלת ישנה לשונית קפיצית אשר נדחפת פנימה בעת הסגירה, בעת הורדת הידית או סיבוב המפתח. אך לפעמים הלשונית הקטנה הזו נתקעת ומעוררת הרבה בעיות. יתכנו מצבים שהיא תקועה ולכן לא ניתן לסגור את הדלת, אך יתכנו גם מצבים שבגלל לשונית תקועה לא ניתן לפתוח את הדלת. אם יש לכם בעיה עם הלשונית של דלת הפלדלת, הזמינו מנעולן פלדלת בת ים.

חילוץ מפתח שבור/חילוץ מפתח תקוע - אם המפתח נתקע בחור המנעול צריך להיות מאוד זהירים ולנסות לחלצו. במידה והוא נשבר הפעולה הופכת לקשה יותר. מפתח לא סתם נתקע או נשבר בחור המנעול, זהו בדרך כלל סימפטום של בעיה יותר חמורה, לכן בכל מקרה כדאי להזמין מנעולן. מנעול בבת ים מחיר לעבודה מסוג זה הוא בדרך כלל הוצאה שולית ועדיף לתת למקצוען להתעסק בזה.

החלפת פרזולים - יש לכם בעיות בפרזולים? רוצים להחליף ידית קבועה בידית חופשית או סתם לשנות את המראה והעיצוב. הזמינו מנעולן בבת ים לצורך החלפת פרזולים.

התקנת עינית לדלת - מנעולן פלדלת בת ים יבצע עבורכם התקנת עינית לדלת. בימים אלו חשוב להיות זהירים ולבדוק היטב מי נמצא בצידה השני של הדלת לפני שאנו פותחים. התקנת עינית לדלת תאפשר לכם לדעת מי נמצא בדלת ולפתוח בבטחה.

החלפת צילינדר- הצילינדר התקלקל, איבדתם מפתחות או שאולי נכנסתם לגור בדירה שכורה? מנעולן פלדלת בת ים יבצע עבורכם החלפת צילינדר מקצועית ומהירה.

שדרוג צילינדר - יש לכם צילינדר ישן ולא אמין? התקשרו ושאלו מנעולן בבת ים מחיר של שדרוג הצילינדר לדגם מתקדם יותר. תוכלו לשדרג לדגם אשר מעניק לכם הגנה נגד פריצה שקטה וכולל גם בקרת שכפול. כך תיהנו מתוספת ביטחון.

התקנת מנעול כספת עליון - אם אתם רוצים תוספת ביטחון, לא מספיק צילינדר נגד פריצה שקטה. כדאי להוסיף גם התקנת מנעול כספת עליון. השילוב של השניים יוצר הרתעה אפקטיבית כנגד הגנבים. מנעול כספת עליון, המכונה גם מנעול ג‘ואל, כולל הגנה נגד קידוח.

כיוון צירים - דלתות פלדלת הן דלתות כבדות. משקל הדלת עלול להכביד על הצירים לאורך זמן והם עלולים לצאת מכיוון. כאשר הצירים יוצאים מכיוון מתגלות בעיות שונות בתפקוד הדלת, הן מחמירות ככל שהסטייה יותר גדולה. במידה ויש לכם בעיה בדלת, יתכן שמדובר בבעיה בצירים. הזמינו מנעולן פלדלת בת ים לצורך כיוון צירים.

מנעולן בבת ים מחיר

זכרו שלצד הרצון לחסוך ולא להיות פראיירים, אנו גם חייבים להפעיל שיקול דעת. כאשר אנו מחפשים מנעולן מקצועי בבת ים ורוצים לחסוך אנו יכולים לערוך השוואות מחירים. אבל לעולם אין להתפשר על המקצועיות - תמיד יש לוודא שיש לו תעודת מנעולן, אישור מטעם משטרת ישראל וכמובן ניסיון מוכח בתחום.

פורץ דלתות בבת ים - באלו תרחישים תזדקקו לשירותיו?

עם יוסי מנעולים לא תישארו תקועים מחוץ לבית, כאן תוכלו לקבל שירות של פורץ דלתות בבת ים ובזמינות מקסימלית. כאשר אנו אומרים זמינות מקסימלית הכוונה לשירות 24 שעות ביממה. יוסי הוא פורץ דלתות מאזור בת ים המבין את מצוקתכם כאשר אינכם יכולים להיכנס הביתה ולכן תמיד זמין לקריאות חירום. יוסי מבצע פריצה מהירה, אך אל תחשבו שפריצת דלת היא דבר פשוט שאפשר להקל בו ראש. הסיבה שיוסי מנעולים הוא פורץ דלתות מהיר הזמין בבת ים נובעת מכך שלמד את הנושא בצורה מסודרת וגם ביצע פעולות פריצה אינספור פעמים. במילים אחרות זהו שילוב של ידע וניסיון.

בזכות אותו הידע והניסיון, יוסי הוא פורץ דלתות אשר יכול להעניק שירותי פריצה, כמו גם תיקונים, לכל סוגי המנעולים והדלתות. אלו יכולות להיות דלתות בבית או דלתות בעסק ואפילו הרכב כאשר צריך. לא משנה אם זו דלת רשפים או רב בריח, יוסי תמיד יודע להעניק לכם פתרון.

כאשר פורץ דלתות העובד באזור בת ים ניגש למלאכה, עליו קודם כל לאבחן את הבעיה. אבחון הבעיה מתחיל בבדיקת סוג הדלת וסוג המנעול, על מנת להעניק את הפתרון המתאים. המטרה היא לא רק לפרוץ את הדלת. אם המטרה של פורץ דלתות מבת ים הייתה רק לפרוץ את הדלת היה ניתן לעשות זאת בקלות בעזרת מקדחים מקצועיים או כלי עבודה כבדים ופשוט לשבור ולהרוס. אבל המטרה היא לעשות זאת ללא גרימת נזקים. בסופו של דבר הדלת צריכה לחזור למצב תקין. מסיבה זו משתמשים בכלים עדינים הזמינים למנעולנים מקצועיים.

פורץ דלתות בזמינות 24 שעות

עוד היבט של המקצועיות הוא הבנה לצרכים של הלקוח. כאשר לקוח אינו יכול להיכנס לביתו זה משבש לו את כל סדר החיים. אולי הלקוח חוזר עייף מהעבודה ומת לישון; אולי הלקוח ממהר לאיזה אירוע וחייב להיכנס הביתה להתרחץ ולהחליף בגדים; אולי הלקוח ממהר לעבודה והדלת נטרקה עם המפתחות בפנים. אלו הם דברים שפשוט הורסים את התכניות. פורץ דלתות מקצועי קשוב לצורכי הלקוח ולכן גם מוכן להגיע בכל שעה לפתור את הבעיה. לא כל תקלה שבה מטפל מנעולן היא בדרגת דחיפות גבוהה, אך כאשר מדובר בפריצת דלתות זה דחוף ויש להיות זמין בכל שעה לצורך ביצוע העבודה.

פריצת דלתות - כמה זה עולה

יוסי מנעולים אינו מנצל את מצוקתכם לצורך הפקעת מחירים וגם לא מספר לכם סיפורים בשביל למכור לכם שירותים שאין בהם צורך. יוסי הוא פורץ מנעולים הגובה את המחירים המקובלים בשוק. המחירים עשויים להשתנות כפונקציה של סוג המנעול, מורכבות הבעיה והשעה שבה הפריצה מתבצעת. בשעות הלילה למנעולנים ישנו תעריף מיוחד, בדיוק כמו אנשי מקצוע אחרים.

פורץ מכוניות בבת ים, מתי נזדקק לו?

מה עושים כאשר מפתחות הרכב נעולים בתוך הרכב?
מצבים בהם נועלים את המפתחות בתוך הרכב הם די מלחיצים וברגע שאתם קולטים שזה קרה לכם, אין לכם מושג מה לעשות. תנשמו, הירגעו, לפורץ מכוניות בבת ים תמיד יש פתרון. יוסי המנעולן בהחלט מבין אתכם, כולנו בני אדם ולכולנו יכול להיות רגע של בלבול בו אנו נועלים את המפתחות בתוך הרכב. במידה וזה קרה לכם, יוסי יכול לחלץ את המפתחות. בזמן שאתם מחכים, תנסו לחשוב מה לעשות או איך להיזהר בשביל שזה לא יקרה שוב.

יתכן שהאינסטינקט הראשוני שלכם הוא לשבור את החלון. אך באמת שאין צורך לבצע צעד נואש שכזה. כל עוד אין אדם או בעל חיים לכוד ברכב, יש לחכות בסבלנות לפורץ מכוניות בבת ים אשר יבצע פריצה כירורגית ללא שבירת חלונות או גרימת נזקים.

במידה וננעלו לכם המפתחות בתוך הרכב, תנסו לחשוב האם יש לכם צרור נוסף בהישג יד. אם יש לכם עוד מפתח בתיק, במשרד או בבית, זה יכול לחסוך לכם את הקריאה הבהולה לפורץ מכוניות בבת ים. תוכלו לפתוח את הרכב בקלות עם הצרור הנוסף וזה הפתרון ההגיוני ביותר. כמו כן, בטרם מזמינים פורץ מכוניות בבת ים, כדאי לוודא שאין אפשרות להיכנס לרכב מדלת אחרת, כולל תא המטען ברכבים מסוימים.

אם אין לכם מפתח ספייר בהישג יד ואין לכם שום דרך להיכנס לרכב, הזמינו פורץ מכוניות בבת ים אשר יבצע פריצה מקצועית.

מהי פריצה מקצועית?

פריצת רכב מקצועית היא פריצה המתבצעת על ידי מנעולן מוסמך אשר הוכשר לצורך טיפול בבעיות מסוג זה ויש לו אישור מטעם משטרת ישראל. פריצה מקצועית של פורץ מכוניות בבת ים היא שונה במהותה מפריצה של גנבי רכב. פורץ מכוניות בבת ים משתמש בציוד מיוחד ושיטות אותן למד על מנת לבצע עבודה נקייה ופריצה ללא נזקים. הגנבים לעומת זאת, להם ממש לא אכפת מלגרום לכם נזקים.

על מנת לבצע פריצה ללא נזקים, על פורץ מכוניות בבת ים לבדוק באיזה רכב מדובר ואיזה מודל. שיטת פריצה שתעבוד על סובארו לא בהכרח תעבוד על מרצדס. לכן פורץ מכוניות בבת ים חייב להתאים את שיטת הפריצה לסוג הרכב.

פריצה מקצועית המתבצעת ללא נזקים בעצם גם מאפשרת תיקון של הבעיה. למשל אם המנעול התקלקל. קודם כל פורץ מכוניות בבת ים יבצע פריצה על מנת לאפשר לכם להיכנס לרכבים ועל מנת להגיע אל מנעול הרכב. לאחר הפריצה הוא יתקן את מה שצריך לתקן ויחליף את מה שצריך להחליף.

יוסי פורץ מנעולים ומכוניות

כאשר יש צורך במנעולן מקצועי בבת ים , פורץ מכוניות בבת ים, התקשרו ליוסי המנעולן ותקבלו שירות טוב וזול, אחראי ומסור. יוסי מעניק לכם את כל שירותי המנעולנות לבית ולרכב. שמרו את מספר הטלפון, לעולם לא תדעו באיזה שעה או באילו נסיבות תצטרכו את שירותי המנעולנות של יוסי.

לחץ לחיוג - 7 / 24

מנעולן מומלץ בבת ים

רבים מתושבי בת ים, כמו גם בעלי העסקים בעיר נזקקים לשירותיו של מנעולן מומלץ בבת ים. בעיות הדורשות מנעולן הן בעיות שכיחות, ולכן רוב האנשים והעסקים יעדיפו לעבוד עם מישהו קבוע שעליו הם יכולים לסמוך. אך מצד שני לא תמיד זה קל למצוא מישהו שאפשר לסמוך עליו.

מנעולן מומלץ בבת ים מעניק שירותים רבים, חלקם פונים ללקוחות פרטיים, חלקם לעסקים וחלקם מתאימים גם לעסקים וגם לאנשים פרטיים. במסגרת השירותים של מנעולן ניתן לקבל: שירותי פריצת רכבים ביפו, החלפת סוויץ‘ לרכב, פריצת אופנוע, פריצת מנעול אופניים, תיקון כספות, תיקון דלת לאחר פריצה, תיקון דלתות פנדור, תיקון דלתות הזזה, החלפת מנגנון מחזיר דלת בעסק, התקנת מעצורים לחלון, התקנת מנעול כספת עליון, תיקון תיבות דואר, תיקון לשונית תקועה ועוד.

כאשר נזקקים לשירותיו של המנעולן חשוב שהוא יגיע במהירות ובזמן שנקבע איתו. זה לא נעים להיות תקועים בית ולחכות לשירותיו של מנעולן. מנעולן מקצועי אינו מבזבז את הזמן של הלקוחות ומקפיד להגיע בזמן ולהיות בקשר שוטף עם הלקוח במקרה שישנו עיכוב. סטנדרטים גבוהים של שירות הם אינם דבר מובן מאליו, לכן ישנה חשיבות גדולה לבחירה נכונה של המנעולן.

אסור לשכוח שלפעמים נזקקים לשירותיו של מנעולן בבהילות. אולי אינכם יכולים לפתוח את דלת הכניסה של המשרד, דבר שיהרוס את כל יום העבודה. אולי נטרקה לכם דלת הבית ונתקעתם בחוץ בפיג‘מה. המצבים הללו יכולים להיות לא נעימים, והם יכולים להתרחש גם בשעות הלילה או סוף השבוע. לכם חשוב לחפש מנעולן המעניק שירות 24 שעות ביממה.

אם אינכם מכירים מנעולן, כדאי לשאול את המשפחה והחברים לגבי מנעולן מומלץ בבת ים. תוכלו לשאול בקבוצת הוואטסאפ המשפחתית, או אפילו את השכנים.

אם תשאלו את תושבי בת ים, רבים מהם ימליצו לכם על יוסי המנעולן. יוסי הוא מנעולן ותיק המעניק שירות לתושבי העיר ופותר עבורם את כל בעיות המנעולנות. יוסי הוא מנעולן מומלץ בבת ים המעניק ללקוחותיו שירות 24 שעות ביממה. על יוסי אתם יכולים לסמוך.

פורץ דלתות בבת ים

מחפשים פורץ דלתות בבת ים? הגעתם אל המקום הנכון. אצל יוסי המנעולן תוכלו לקבל שירותי פריצה מקצועיים.

אך לפני הכל בואו נסביר מתי אנו צריכים את שירותיו של פורץ דלתות בבת ים? ישנם מצבים בהם אנשים אינם יכולים להיכנס לביתם. הסיבות לכך יכולות להיות שונות, אך ניתן לחלק אותן לשני מקרים כללים - המקרה הראשון הוא איבוד מפתחות והמקרה השני הוא תקלות טכניות, כאשר במקרה השני יכולות להיות תקלות טכניות מסוגים שונים. פריצת דלתות היא שירות הניתן לבעלי הזכויות בנכס, כלומר אין כאן מעשה פלילי.

ישנם מקרים בהם פריצת דלתות מתבצעת על ידי המשטרה או מכבי האש, אך יש להבדיל בין הנסיבות ואופן הפריצה. כוחות החירום פורצים לבתים בדרך כלל כאשר יש צורך להציל חיי אדם. הם מפעילים כוח רב וגורמים לדלת נזק רב. בתוקף הנסיבות והצורך בהצלת חיים זה מוצדק. אך עבודתו של פורץ דלתות בבת ים היא שונה. פורץ דלתות משתמש בכלי פריצה עדינים על מנת לעשות עבודה מדויקת ומבלי לגרום נזק לדלת. ולא רק שהוא אינו גורם נזק, גם העבודה שהוא עושה נועדה לתקן את הבעיה הקיימת בדלת.

המצבים של איבוד מפתחות או תקלות טכניות עלולים להתרחש בכל יום ובכל שעה. אתם עלולים לאבד את מפתחות הבית במהלך יום העבודה, ולגלות זאת כאשר תחזרו הביתה בערב. אך זה גם עשוי להתרחש בימי שבת וחג. וגם תקלות טכניות מתרחשות בכל יום ובכל שעה. לכן אתם עשויים להזדקק לשירותיו של פורץ דלתות בבת ים בכל יום ובכל שעה.

זה לא נעים לעמוד במצבים הללו, ולכן חשוב שיהיה לכם אל מי לפנות. אתם זקוקים לפורץ דלתות בבת ים המעניק שירותים 24/7. כך תמיד יהיה לכם אל מי לפנות.

נזקקים לשירותיו של פורץ דלתות בבת ים? רוצים עבודה מקצועית ומהירה במחירים זולים? אם כך יוסי המנעולן הוא האיש שאליו יש לפנות. יוסי מעניק שירותי פריצה מקצועיים ומתקן כל תקלה בדלת. בכל יום ובכל שעה יוסי יהיה זמין לשיחת הטלפון שלכם ויגיע אליכם במהירות על האופנוע.

תגיות חיפוש: מנעולים בבת ים | תיקון דלת בת ים | מתקן דלתות בבת ים | פריצת כספות בת ים | פורץ דלתות בת ים | פתיחת דלתות בת ים | מנעולנים בבת ים | פורץ דלתות בבת ים | מנעולן 24 שעות בבת ים | פורץ בבת ים | פריצת מנעולים בבת ים | פורץ מנעולים בבת ים | פורץ רכבים בבת ים | פריצת מכוניות בבת ים | החלפת מנעולים בבת ים | החלפת צילינדר בבת ים | פריצת כספות בבת ים.