יוסי מנעולים ודלתות

מתחייבים להגיע בשיא המהירות

24/7 שיחת חירום

050-575-7888

לחץ לחיוג - 050-5757-888

שירות פריצת דלת רב בריח

פריצת דלת רב בריח נעולה, פריצת דלת רב בריח שאינה נעולה

שימו את הביטחון האישי שלכם בידיים מקצועיות

פריצת דלת רב בריח פריצת דלתות רב בריח police-tag
050-5757-888

מתי נזדקק לפריצת דלת רב בריח?

בין קריאות השירות השונות של מנעולן ישנן קריאות רבות לפריצת דלת רב בריח. מנעולים רב בריחים נמצאים בשימוש נרחב בזכות יעילותם הגבוהה במניעת פריצות. אך בכל זאת ישנן נסיבות שונות אשר בגינן יש צורך להזמין מנעולן לפריצת דלת רב בריח.

ניתן להגיד שישנן 3 תרחישים אפשריים המחייבים פריצת דלת רב בריח:

המקרה הפשוט שבו המפתח הלך לאיבוד או אולי נפגע בתאונה כלשהי. זהו אחד המקרים הנפוצים; כאשר ישנו מפתח ספייר אותו ניתן לשכפל ניתן לפתור את הבעיה ללא פריצת הדלת. אך כאשר אין מפתח ספייר יש צורך בפריצת דלת רב בריח.
מקרה שבו משהו השתבש במנגנון הנעילה. למרות שמנעולי רב בריח נחשבים לחזקים ועמידים בהחלט יתכנו תקלות. אם התקלה הביאה להשבתה מוחלטת של מנגנון הנעילה, סביר להניח שתצטרכו להזמין מנעולן המבצע פריצת דלת רב בריח.
המקרה השלישי הוא גם מקרה שמשהו השתבש במגנון הנעילה, אך לא כתוצאה מבלאי טבעי אלא כתוצאה מחבלה. במקרים רבים בהם פורצים אליכם הביתה או לפחות מנסים לעשות זאת, בעצם הורסים את מנגנון הנעילה בעזרת כלי פריצה ואז יש צורך להחליפו.

כללי זהירות לפריצת דלת רב בריח

ביטחון אישי הוא לא דבר שמזלזלים בו והדבר מחייב שני כללי זהירות. הראשון הוא כלל זהירות הנוגע אליכם והשני הוא כלל זהירות הנוגע למנעולן. מבחינתכם חשוב לוודא שלמנעולן ישנו אישור מטעם משטרת ישראל לפרוץ דלתות. מבחינת המנעולן כלל הזהירות הוא לוודא שמי שהזמין פריצת דלת רב בריח הוא אכן בעל הבית או מתגורר בו. תרחיש כלל וכלל לא דמיוני הוא שפורצים מעמידים פנים של בעלי הנכס ומזמינים מנעולן לעשות עבורם את העבודה. מסיבה זו בטרם המנעולן מבצע פריצת דלת רב בריח עליו לוודא שאתם בעלי הנכס.

פריצת דלת רב בריח 24 שעות ביממה

מומלץ מאוד לשמור תמיד ברשימת אנשי הקשר של הטלפון הנייד גם טלפון של מנעולן מוסמך. חשוב מאוד לוודא שהמנעולן שאתם עובדים איתו מעניק שירות של 24 שעות ביממה, אחרת אין סיבה להמשיך לעבוד איתו. תקלות בדלת יכולות להתרחש בכל שעה משעות היממה והמקרים שבהם אנשים מאבדים מפתחות מתרחשים לא אחת במהלך מסיבות סוף השבוע. אם המנעולן לא עונה לטלפון ולא מגיע באופן מידי עוברות עליכם שעות מאוד לא נעימות. גם אם אתם בטוחים שלכם זה לעולם לא יקרה, עדייו מומלץ לשמור מספר טלפון של מנעולן בהישג יד.

פריצת דלת רב בריח בשיטת ״עשה זאת בעצמך״

ישנם אנשים המנסים לבצע את הפריצה בעצמם ואפילו ניתן למצוא מדרכים באינטרנט המראים לכם כיצד לעשות זאת. ברוב המקרים פריצת דלת רב בריח באופן עצמאי היא אינה דבר מעשי. כאשר אתם חוזרים הביתה ומגלים שאינם יכולים להיכנס, אין לכם סבלנות לחפש מדריכים באינטרנט; גם אם יש לכם כלי עבודה סביר להניח שהם נעולים בתוך הבית. כמובן שישנן שיטות פריצה שונות למודלים שונים של מנעולי רב בריח.
במידה ואתם צריכים גם כן תיקון דלת רב בריח כנסו ללינק - תיקון דלתות רב בריח