יוסי מנעולים 24 שעות

מתחייבים להגיע בשיא המהירות

24/7 שיחת חירום

050-575-7888

לחץ לחיוג - 050-5757-888

מניעת פריצה שקטה

שירות החלפת מנעולים למניעת פריצה שקטה

שימו את הביטחון האישי שלכם בידיים מקצועיות

צילינדר נגד פריצה מניעת פריצה שקטה police-tag
050-5757-888

מתי נזדקק למניעת פריצה שקטה?

אני לא יודע איך אתם מדמיינים את הפריצות לבתים, אך למעשה ניתן לחלק את שיטות הפריצה (לא אלו אשר עושה מנעולן אלא אלו אשר עושים הגנבים) לפריצה אלימה המשלבת כלפי עבודה על מנת לאלץ את הדלת או המנעול להיפתח בכוח. השיטה השנייה היא הפריצה השקטה, שיטה שבה משתמשים בכלים עדינים, הדומים לאלו שמנעולן עושה בהם שימוש, על מנת לפתוח את הצילינדר. פריצה שכזו מתבצעת בשקט והיא המועדפת על הגנבים. גנבים אוהבים אותה מכיוון שכך ניתן לפרוץ דלתות מהר ומבלי לעורר תשומת לב. מבחינתם הם יעדיפו לדלג על דלתות חזקות עם מנעולים רב בריחיים מתקדמים ויחפשו את הדלתות בעלות הצילינדרים הישנים אשר יעשו להם את החיים קלים ויפחיתו את הסיכון שמישהו ישמע את הרעש ויזעיק את המשטרה.

פריצת שקטה - כיצד היא מתבצעת?

פריצה שקטה מתבצעת באמצעות כלי עבודה המכונים ’פיקלים‘, אלו יכולים להיות פיקלים מאולתרים או מקצועיים כמו שמנעולן משתמש. הפיקלים הם כמו שתי סיכות דקות אותן מכניסים אל תוך הצילינדרים ומנסים לעורר את התגובה הפנימית שמעורר מפתח (הקפצת פינים). שיטה זו לא משאירה שום סימן לפריצה וזה די מפחיד.

אז מה ניתן לעשות נגד פריצה שקטה?

בסרטים ובסדרות הטלוויזיה המשטרה תופסת את הגנבים, במציאות אין אפילו סיכוי קלוש שזה יקרה אלא אם כן במקרה חונה ניידת משטרה מתחת לביתכם והגנבים יוצאים עם הרכוש שלכם כאשר כובע גרב על ראשם ושלט גנב בידם. בהתחשב בזה כדי להתרכז במניעת פריצות. כאשר הגנבים רואים דלתות עם מנעולים מתקדמים הם יעדיפו לפרוץ במקום אחר. אם ברצונכם למנוע את הפריצה, פנו למנעולן לצורך שדרוג דלתות ומנעולים.

המנעולן יכול לבדוק את דלת ביתכם והמנעול, להעריך את רמת הסיכון ולבצע שדרוג במידת הצורך. אם יש לכם מנעול שהותקן לפני עשר שנים, שיהיה לכם ברור שצריך לבקש מהמנעולן להחליפו. הגנבים משכללים את שיטות הפריצה ויצרני המנעולים צריכים להציע פתרונות באמצעות מנעולים מתקדמים יותר. מנעולן מקצועי יתקין עבורכם מנעול חזק ואולי אם תרצו גם מנעול כספת עליון.

חשוב שתדעו שבהחלט יש מה לעשות. מנעולים מתקדמים כוללים פטנטים אשר הופכים את הפריצה באמצעות פיקלים לבלתי אפשרית. כמו כן ישנם מנעולים עם הגנה מפני קידוח. אל תחכו לפריצה, הזמינו מנעולן עכשיו להערכת מצב. התקשרו ליוסי מנעולים, מנעולן מוסמך ומנוסה אשר מעניק לכם שירות מקצועי ואדיב. יוסי יסייע לכם לשמור על הביטחון האישי.

וטיפ קטן לסיום מפי מנעולן ותיק ומנוסה; אנו חיים בעולם של רשתות חברתיות החושפות עלינו מידע. נכון שזה נחמד לשתף תמונות ולבשר לכל העולם שאתם בחופשה, אך גם הגנבים עשויים להיתקל בפרטי מידע אלו ולנצל את ההזדמנות. הימנעו מחשיפת מידע המסכן אתכם ברשתות החברתיות.
במידה ואתם זקוקים למנעולן בכדי שיתקין לכם מנעול נגד פריצה שקטה, כנסו ללינק - מנעולן