יוסי מנעולים 24 שעות

מתחייבים להגיע בשיא המהירות

24/7 שיחת חירום

050-575-7888

לחץ לחיוג - 050-5757-888

התקנת עינית דיגיטלית | עינית דיגיטלית לדלת

שירות התקנת עינית דיגיטלית לדלת, עינית דיגיטלית מקליטה לדלת

שימו את הביטחון האישי שלכם בידיים מקצועיות

עינית דיגיטלית לדלת התקנת עינית דיגיטלית
050-5757-888

עינית דיגיטלית התקנה ומידע

עינית דיגיטלית לדלת היא אחד האמצעים החשובים לצורך שמירה על הביטחון בבית. הביטחון האישי שלנו הוא דבר חשוב מאוד. בכל בית יש לנו דלת נעולה המונעת מזרים להיכנס כאשר איננו בבית. ובזכות הדלת, כאשר אנו בבית אנו יכולים לבחור עבור מי נרצה לפתוח את הדלת ועבור מי לא. לצערנו הרב בעולם שלנו צריך להיות זהירים ולכן על מנת לשמור על עצמינו, משפחתנו ובעיקר ילדים וקשישים עלינו להיות זהירים מאוד. עלינו לחשוב פעמיים בטרם אנו פותחים את הדלת לזרים. כאשר מישהו נמצא בצידה השני של הדלת ומבקש להיכנס, עלינו לוודא שאנו יודעים את זהותו ושהוא אינו מהווה סכנה. יתכן אפילו שאין סכנה, אך זה סתם מטרד עבורנו ולא נרצה לפתוח מסיבות אחרות. בעבר נעזרנו בעינית לדלת - באמצעות התקנת העינית אופטית זכינו לראות מי נמצא בצד השני של הדלת. העינית הייתה פתרון יעיל מאוד לאותה התקופה, אך כיום זהו אינו הפתרון האופטימלי עבורנו. זה אמנם עדיף מכלום, אך כיום הטכנולוגיה מאפשרת לנו ליהנות מעינית דיגיטלית לדלת כניסה; מוצר בעל תועלות רבות העולות על העינית הישנה.

במאמר זה נדבר על החסרונות של העינית מהסוג הישן, ועל היתרונות של עינית דיגיטלית לדלת רב בריח וכל מה שצריך לדעת לגבי הנושא של עינית לדלת התקנה. מיד תראו שלעינית דיגיטלית ישנם יתרונות ההופכים אותה למוצר העדיף בהרבה על פני העינית הישנה הרגילה. מייד תבינו מדוע כדאי לכם להזמין מנעולן לצורך התקנת עינית דיגיטלית לדלת.

החסרונות של העינית האופטית

לפני שנדבר על עינית דיגיטלית לדלת רב בריח, בואו נדבר על החסרונות של מה שהכרנו עד היום. ובכן, עד היום השתמשנו בעינית ישנה העובדת על עדשה אופטית פשוטה. מדוע אנו בעצם ממליצים לבצע התקנת עינית דיגיטלית לדלת? מסתבר שלעינית הישנה ישנם מספר חסרונות הגורמים לנו להעדיף עינית דיגיטלית לדלת המביאה לנו תכונות משופרות.

החיסרון הראשון של עינית אופטית הוא תמונת ”עין הדג“ המעוותת. באמצעות העינית האופטית היה קשה לנו לראות בבירור מי נמצא בצד השני של הדלת, זאת מכיוון שמבעד לעינית הקטנה קיבלנו עיוות של התמונה. הקושי בזיהוי בלט במיוחד כאשר מדובר היה בילדים או קשישים כבדי ראייה. לעומת זאת עינית דיגיטלית לדלת כניסה מאפשרת לראות בבירור מי נמצא בצד השני של הדלת.

החיסרון השני הוא שהעינית לא התאימה לילדים. העינית הותקנה במקום גבוה אשר אינו מאפשר לילדים נמוכים לראות מי נמצא בצד השני של הדלת, ודווקא על הילדים רצינו להגן. מייד נדבר על כיצד התקנת עינית דיגיטלית פותרת את הבעיה.

החיסרון השלישי הוא שלא יכולנו לראות מי נמצא בצד השני של הדלת במידה ויש חושך. אם האור בכניסה לא עבד, או שמישהו חיבל בו בזדון, לא יכולתם לדעת מי מבקש להיכנס לביתכם.

החיסרון הרביעי הוא שעד היום נאלצתם לקום ולגשת אל הדלת על מנת לראות מי נמצא שם. לאחר התקנת עינית דיגיטלית לדלת כניסה תוכלו לראות זאת על מסך הטלפון הנייד. אם זה סתם מישהו שמנסה למכור לכם משהו, תוכלו להגיד לא תודה מבלי לקום סתם אל הדלת.

עינית דיגיטלית לדלת רב בריח מעניקה פתרון לארבעת החסרונות הללו וגם מביאה איתה יתרונות נוספים. ראשית כל העינית הדיגיטלית מאפשרת לראות בצורה ברורה מי נמצא בצד השני של הדלת. עינית דיגיטלית לדלת כניסה מאפשרת לכם לראות על מסך ווידאו צבעוני מי נמצא בצד השני של הדלת. הדבר השני הוא שעל מנת לראות מי מצלצל בפעמון לא צריך להציץ אל תוך העינית, התקנת עינית דיגיטלית לדלת כוללת מסך קטן המאפשר גם לילדים לראות מי נמצא בצד שני של הדלת. והנקודה השלישית הוא יכולת ראיית הלילה. אמנם לא בכל דגם, אך עינית דיגיטלית איכותית כוללת אמצעים לראיית לילה ומאפשרת לכם לראות גם בחשכה. ולא רק שלעינית ישנו מסך קטן, אתם בכלל לא צריכים לקום אל הדלת - ניתן לראות את התמונה גם על מסך הטלפון במידה ובחרתם בהתקנת עינית לדלת התומכת ב WIFI.

עינית דיגיטלית לדלת - פונקציות מתקדמות

לא רק שהתקנת עינית דיגיטלית לדלת רב בריח עונה על כל החסרונות של העיניות האופטיות, היא גם מאפשרת לנו לבצע דברים שלא יכולנו לעשות בעבר. למשל היום יש לנו עינית דיגיטלית מקליטה לדלת. במידה ומישהו חשוד הסתובב בבניין או במידה ומישהו פגע בכם בצורה זו או אחרת, עינית דיגיטלית מקליטה תספק לכם את התיעוד הדרוש. כלומר תהיה לכם תמונה ברורה של האדם. אלו הם אמצעים אשר יכולים לסייע להתמודד עם ונדליזם, גנבים וכל מיני אנשים בעלי כוונות זדון העשויים להטרידכם.

ולא רק שמדובר בעינית דיגיטלית מקליטה, העינית יכולה גם לשמור את סרטי הווידאו בענן. כך תהיו בטוחים שהסרטים נשמרים ותמיד זמינים במידה ויש בהם צורך. אפילו אם אינכם בבית תוכלו להתחבר אל הענן ולראות את סרטי הווידאו.

פונקציה נוספת של עינית דיגיטלית לדלת היא חיישן התנועה. מדוע תרצו עינית לדלת עם חיישן תנועה? אולי מישהו מרחרח לכם ליד דלת הכניסה. רוצה לראות אם יש מישהו בבית, רוצה לנסות לפרוץ את המנעול. גם אם אתם נמצאים בחו“ל או סתם ישנים עמוק, המצלמה אינה ישנה. חיישן התנועה של המצלמה מזהה את הנוכחות של מישהו ליד הדלת ומצלם אותו גם אם מדובר בחושך מוחלט. חיישן תנועה המשולב עם עינית דיגיטלית מקליטה משדרג את הביטחון שלכם בצורה יוצאת דופן.

עינית דיגיטלית לדלת כניסה מעניקה לכם גם יכולות תקשורת דו כיווניות. כך תוכלו לדבר עם השליח, החבר, השכן או כל מי שמצלצל בפעמון.

התקנת עינית דיגיטלית לדלת רב בריח

ניתן לבצע התקנת עינית דיגיטלית לדלת רב בריח, כמו גם לרוב סוגי הדלתות. איננו ממליצים לכם לנסות לעשות זאת לבדכם; הזמינו מנעולן מקצועי ותקבלו התקנה מקצועית ואחריות. אם תנסו לעשות זאת לבד זה עלול להיגמר לא כל כך טוב. ישנם אנשים החושבים להתקין בעצמם כאשר בדלת כבר יש חור של עינית אופטית. זאת מכיוון שהחור בדלת נראה להם כמו האתגר העיקרי של התקנת עינית דיגיטלית לדלת. אך אם תנסו להתקין לבדכם התקנת עינית דיגיטלית, אתם עשויים לגלות כי החור הקיים של העינית האופטית אינו תואם למידה של העינית הדיגיטלית. זאת בדרך כלל דורשת חור גדול יותר.

מה חשוב לדעת לפני שמתקינים עינית דיגיטלית?

חשוב שתדעו שמדובר במוצר יקר יותר מאשר עינית אופטית. אבל מצד שני גם אין מה להשוות את התועלות של עינית דיגיטלית מקליטה לעונת התועלות המוגבלות מאוד של עינית מהדור הישן. גם עלות ההתקנה יקרה יותר, אך זוהי נחשבת להתקנה פשוטה ועיקר העלות הוא המכשיר עצמו. דבר שני שכדאי לדעת הוא שהעיניות הדיגיטליות עובדות על סוללות, מכיוון שבדלת אין תשתיות חשמל. בדרך כלל מדובר על סוללות AA אותך צריך להחליף אחת בכמה חודשים. ישנן גם עיניות דיגיטליות העובדות באמצעות סוללת ליתיום נטענת (הדגמים התומכים ב WIFI).

התקנת עינית דיגיטלית לדלת דורשת את הוצאת העינית הישנה והרחבת החור. אך גם במידה ואין עינת אופטית ואין חור, מנעולן יכול לקדוח חור בדלת ולבצע את ההתקנה. לאחר מכן יש להשחיל את העינית לחלק החיצוני של הדלת ולהשחיל כבל פנימה על מנת לחווט אותה אל המסך הנמצא בחלק הפנימי. לאחר מכן יש לחבר את העינית המצלמת אל המסך ולקבע את המסך על הדלת. ברמת העיקרון התקנה של עינית דיגיטלית לדלת רב בריח אינה נחשבת לדבר מסובך, אך מצד שני זו גם לא עבודה לחובבנים. בעיקר אם יש צורך לקדוח בדלת. אם תנסו לעשות זאת בעצמכם אתם עלולים לגרום לנזקים מיותרים.

עינית דיגיטלית התקנה

לסיכום הנושא, עינית דיגיטלית מעניקה לכם לא רק ביטחון אלא גם נוחות רבה. בשוק ישנם סוגים שונים של עיניות דיגיטליות, החל מדגמים זולים העולים 150 שקלים ועד דגמים יקרים של 700-800 שקלים. ההתקנה עצמה עולה כ 200-300 שקלים. אם ברצונכם לבצע התקנת עינית דיגיטלית לדלת, פנו ליוסי המנעולן. יוסי, מנעולן מנוסה ואמין, יכול לסייע לכם לבחור את הדגם המתאים עבורכם. יוסי יסביר לכם בפירוט את ההבדלים בין הדגמים השונים ויבצע עבורכם התקנה מקצועית. אתם תזכו בעבודה נקייה ואיכותית - התקנת עינית דיגיטלית לדלת כניסה תשפר את הביטחון שלכם ללא היכר. התקשרו ליוסי עכשיו והזמינו התקנת עינית דיגיטלית לדלת. וכמו תמיד אצל יוסי תוכלו לקבל את כל שירותי המנעולנות לבית ולעסק. אם חשוב לכם הביטחון האישי שלכם, אל תסתפקו בהתקנת עינית דיגיטלית - אצל יוסי תוכלו להזמין גם אמצעים נוספים כמו צילינדר נגד פריצה שקטה ומנעול כספת עליון.